سیستم پشتیبانی تیکتی در دکان توسط تیم بزرگ ابزار وردپرس

آموزش وردپرس
سیستم پشتیبانی تیکت در افزونه دکان یکی از امکاناتی خیلی خوبی که می­توانیم در سیستم چندفروشندگی دکان برای فروشندگان و مشتریان ...
سیستم پشتیبانی تیکت در افزونه دکان یکی از امکاناتی خیلی خوبی که می­توانیم در سیستم چندفروشندگی دکان برای فروشندگان و مشتریان سایت فراهم کنیم ، یک سیستم پشتیبانی از طریق تیکت است. تا مشتری و فروشنده بتوانند از این طریق با یکدیگر در موارد مختلفی ارتباط داشته باشند. در این درس و ادامه معرفی ماژول ­های افزونه دکان به این موضوع پرداخته و پشتیانی تیکت در افرونه دکان را بررسی می کنیم. مشاوره و پشتیبانی یکی از راه­ های جلب رضایت مشتری در کسب و کارهای آنلاین و سایت­ های حرفه ­ای است. در افزونه دکان با استفاده از ماژول پشتیبانی فروش، امکان اینکه مشتریان بتوانند با فروشنده، درباره محصول یا خدماتی که ارائه می­کند سؤال بپرسند و فروشنده­ در کوتاه ترین زمان پاسخگوی آن ها باشد، فراهم شده است. سیستم پشتیبانی از طریق تیکت در افزونه دکان باعث تعامل بیشتر مشتری و فروشنده و اعتماد مشتریان به فروشگاه می­شود.

همه توضیحات ...