سیستم پشتیبانی تیکتی در دکان توسط تیم بزرگ ابزار وردپرس
سیستم پشتیبانی تیکت در افزونه دکان
یکی از امکاناتی خیلی خوبی که میتوانیم در سیستم چندفروشندگی دکان برای فروشندگان و مشتریان سایت فراهم کنیم ، یک سیستم پشتیبانی از طریق تیکت است. تا مشتری و فروشنده بتوانند از این طریق با یکدیگر در موارد مختلفی ارتباط داشته باشند. در این درس و ادامه معرفی ماژول های افزونه دکان به این موضوع پرداخته و پشتیانی تیکت در افرونه دکان را بررسی می کنیم.
مشاوره و پشتیبانی یکی از راه های جلب رضایت مشتری در کسب و کارهای آنلاین و سایت های حرفه ای است. در افزونه دکان با استفاده از ماژول پشتیبانی فروش، امکان اینکه مشتریان بتوانند با فروشنده، درباره محصول یا خدماتی که ارائه میکند سؤال بپرسند و فروشنده در کوتاه ترین زمان پاسخگوی آن ها باشد، فراهم شده است. سیستم پشتیبانی از طریق تیکت در افزونه دکان باعث تعامل بیشتر مشتری و فروشنده و اعتماد مشتریان به فروشگاه میشود.
همه توضیحات ...