Product review چیست

آموزش سئو و کسب درآمد اینترنتی
آموزش سئو و کسب درآمد اینترنتی
Product review الگوریتمی که خیلی به فروشگاه های اینترنتی کمک می کنه تا محتوای موردپسند کاربر و در نهایت مورد پسند موتور جستجو رو ...
Product review الگوریتمی که خیلی به فروشگاه های اینترنتی کمک می کنه تا محتوای موردپسند کاربر و در نهایت مورد پسند موتور جستجو رو ارائه کنند. با مطالعاتی که روی این الگوریتم داشتم در نهایت به این نتیجه رسیدم که یکی از کارهای قشنگی که Product review میکنه اینه که میگه شما بیایید نقد های واقعی از استفاده محصول رو قرار بدید و عکس های فانتزی یا عکس هایی که ساخته شدند رو قرار ندید یعنی چی؟ عکس هایی که از اون محصول استفاده شده می زارن داخل سایت بزارید. مثلا من این خودکار رو خریدم و از این خودکار در کنار دفترم عکس می گیرم و به اون سایت ارسال می کنم و می گم من از این محصول استفاده کردم. Product review در دیجیکالا وقتی ما خودمون این اتفاق رو توی دیجیکالا می بینیم، یعنی دیجی کالا خیلی منطبق بر الگوریتم ها و تغییرات گوگل داره پیش میره. گاهی اوقات کارهایی رو می کنه که خیلی هامون حواسمون نیست و میگیم چرا داره رنک میگیره. دیجیکالا الان داره این کارها رو می کنه. اگه شما ببینید تو صفحات محصول پرفروش بوده با اقدامات بازاریابی اش. یعنی روند بازاریابی یا مارکتینگ اش کاری کردند که کاربرها بیان عکس رو بزارخب این ربطی به سئو نداره اون قرار دادن عکس ها؛ مساله اینجاست که تیم بازاریابی با تیم سئو کاملا دارند هماهنگ عمل می کنند. در کسب و کار کوچک چکار کنیم؟ حالا شما که یک کسب و کار خرد و کوچک هستید باید چکار کنید؟ باید اینها رو خودتون هندلش کنید. بیایید یکسری محصولات دارید که کاملا پرفروش اند و امکان این وجود داره که عکس براتون ارسال کنند. محصولات دیجیتال یا محصولات دیگه. یکسری محصولات رو کاربر وقتی استفاده میکنه نمی تونه بهتون عکس بده و خودتون هم می دونید چه محصولاتی رو میگم؛ مثلا لباس های مجلسی رو نمی تونید عکس های شخص رو بزاید، یا می تونید یه کارهایی روی اون عکس انجام بدید که عکس خیلی مشتری تون رو نشون نده اما اون تنخور لباس روی تن مشتری و خریده شدن اون توسط مشتری رو نشون بده. این مورد هم باعث اعتمادسازی میشه و هم در نهایت بهتون می گه که این محصول موقع استفاده چه اتفاقاتی براش افتاده. مثلا من میگم این خودکار رو گرفتم، روز اول که داشتم باهاش می نوشتم خیلی کمرنگ نوشت و بعد مثلا متوجه شدم باید این کار رو انجام بدم تا اون رنگ خودکار بهتر بشه. همین مساله باعث میشه که فروشگاه اینترنتی شما رونق بیشتری بگیره. قانون بیست / هشتاد چیه؟ ببینید دیجیکالا چیکار کرد؟ دیجی کالا که از همه ما بیشتر محصول داشت، اومد روند رو سیستماتیک کرد. اگر ما نمی تونیم روند رو سیستماتیک کنیم؛ می تونیم بیام کار رو راحتتر کنیم برای خودمون. مثلا ده هزار تا محصول داریم. از این ده هزار تا طبق قانون ۸۰/۲۰ شما نهایت سودی که می کنید از ۲۰ درصد محصولاتتون یعنی ۸۰ درصد سودتون از ۲۰ درصد و میریم سراغ اون ۲۰ درصد و اگر این اصل رو دوباره روی همین ۲۰ درصد اعمال کنیم میشه ۶۴/۴ یعنی ۴ درصد محصولات شما ۶۴ درصد نتایج شما رو دارند رقم می زنند. یعنی ۶۴ درصد سودتون از ۴ درصد محصولات تون هست. پس به سراغ اون چهار درصد در ابتدا برید. اون چهار درصد رو عکس بدید، عکس از مشتری بزارید، عکس از نحوه استفاده اش و نقد و بررسی و طبق این الگوریتم یکی از موارد اینه که ما بیاییم نقدهای درست هم خودمون و هم نقدهای کاربران رو بزاریم. خیلی ها می پرسند این نقدی که کاربر قرار میده، آیا محتوای من حساب میشه؟ UGC user Generate Content هست؟ من طبق ویدویی که در مورد UGC گرفتم و یک بار دیگه این نکته رو همین جا تکرارش می کنم؛ از جان مولر نقل قول می کنم: محتوای UGC دقیقا محتوای خود شماست، چرا که وب سایت برای شماست و شما کنترل دارید روی محتوایی که کاربر تولید می کنه. بعد از تائید اون محتوا نمایش داده میشه پس محتوای خودتون هست. اگه قصد دارین که نکات و مثال های بیشتری در مورد ساخت محتوا بدونید بهتون پیشنهاد می کنم که دوره تولید محتوا ما رو تهیه و مصرف کنید؛ بهتون قول میدم که بعد از مصرف این دوره یک تحول بزرگ در ساخت و تولید محتوا برای وب سایت تون رخ میده https://www.webinseo.com/course/online-content-creation امیدوارم که از این ویدیو استفاده کنید. موفق و پیروز باشید. منبع: https://www.webinseo.com/google-algorithm/product-review

همه توضیحات ...