سمینار آموزشی نگرشی نوین بر ارتباط مثبت با مشتریان

6 بازدید
بیشتر
بهمن
بهمن
****برگزاری جمعه 7 اردیبهشت 1403**** همیشه برای تمام مدیران سازمان‌ها، بنگاه‌های اقتصادی و حتی پرسنل آنها، این سوالات ...
****برگزاری جمعه 7 اردیبهشت 1403**** همیشه برای تمام مدیران سازمان‌ها، بنگاه‌های اقتصادی و حتی پرسنل آنها، این سوالات مطرح بوده است که چرا ارتباط با مشتری برای یک سازمان مهم است؟ ارتباط با مشتری چه مزایایی دارد؟ چرا روابط با مشتری برای بقای یک سازمان حیاتی است؟ چرا هر کسب و کاری در عصر اطلاعات باید بر مشتریان تمرکز کند؟ چرا برای ارتباط با مشتری ارزش قائل هستید؟ و.نهایتاٌ اینکه چگونه باید یک ارتباط صحیح و پایدار در جهت حفظ منافع شرکت با مشتریان بر قرار نمود؟ مشتریان هسته اصلی هر کسب و کاری هستند، عدم توجه به نیازها و سلایق آنها می‌تواند یک کسب و کار را از چرخه رقابت بازار خارج نماید. وقتی یک بنگاه اقتصادی بدون توجه به نیاز مشتری فقط بر تولید محصول تأکید کند، قطعاً در بلندمدت دچار مشکلات عدیده‌ای خواهد شد که جبران آن شاید دیگر امکان پذیر نبوده و نهایتاً بنگاه را با ورشکستگی خواهد کشاند. به همین علت ارتباط با مشتری به جهت شناسایی نیازها، سلیقه‌ها، نظریات و شکایات آنها امری بدیهی به نظر خواهد آمد. در این سمینار آموزشی به صورت پایه‌ای و کاملاً ساده و مفهومی به این موارد می‌پردازیم 1-چرا ارتباط با مشتری مهم است؟ 2-چگونه ارتباطی صحیح با مشتریان خود داشته باشیم 3-بازاریابی مبتنی بر ارتباط با مشتری چگونه است؟ بدیهی است که بحث، تبادل نظر و پیشنهاد شما عزیزان می‌تواند ما را در این‌خصوص یاری نماید. دکتر بهمن خانعلی زاده بهار 1403

همه توضیحات ...