عملیات هالیوود: این فقط یک سرگرمی نیست!
سابقه نفوذ وزارت دفاع ایالات متحده در صنعت #سرگرمی به سالهای اولیهٔ سینما و فیلم «بالها» (۱۹۲۷) بازمیگردد و در هر دوره قدرتمندتر نیز شده است. هر تهیهکننده هالیوودی که به دنبال استفاده از تجهیزات و لوکیشنهای نظامی باشد، ناچار است سری به اداره #رسانه و سرگرمی #پنتاگون زده و #فیلمنامه خود را به تایید کارشناسان پروپاگاندای این اداره برساند. در این ویدئو، دکتر «رنی هابز» استاد علوم ارتباطات دانشگاه رودآیلند و «گلن رابرتز» فرمانده اداره رسانه وسرگرمی پنتاگون به شرح این همکاری و جایگاه #پروپاگاندا در #هالیوود میپردازند.
همه توضیحات ...