تغییر بازی در تیم پشتیبانی و فروش با ورژن جدید سیستم چت آنلاین رایچت | رایچت
11.3 هزار بار بازدید -
6 ماه پیش
-
نسخه جدید سیستم پشتیبانی و
نسخه جدید سیستم پشتیبانی و مدیریت مشتری آنلاین رایچت منتشر شد !
در نسخه جدید رایچت، با افزودن قابلیت های جدیدی چون ربات پاسخگو و تحلیل مسیر کاربران، در مسیر خودکار سازی و تسهیل فرآیندهای پشتیبانی و فروش گام برداشته شد.
ویژگیهای کلیدی نسخه جدید :
خودکارسازی فرآیندهای پشتیبانی
اضافه شدن قابلیت ربات پاسخگو
بهبود قابلیتهای دپارتمانبندی
تجزیه و تحلیل دقیق مسیر کاربر
همچنین علاوه بر موارد قید شده، تغییرات و بهینه سازی گستردهای در زمینههای فنی و تجربه کاربری اعمال شده تا موجب افزایش بازدهی تیمها و بهبود عملکرد وبسایت شما در فروش و پشتیبانی شود.
جهت تست نسخه جدید رایچت، کافیست به آدرس raychat.io مراجعه نمایید.
6 ماه پیش
در تاریخ 1403/01/16 منتشر شده
است.
11,390
بـار بازدید شده