دوئل مرغ و بوقلمون ویدیویی از KFC
3 بار بازدید -
5 ماه پیش
-
ما بنا به شرایط ایده
ما بنا به شرایط ایده های تبلیغات خوب رو کمتر می بینیم. و متاسفانه با تبلیغات بد بمباران می شیم. این خودش باعث میشه سلیقهمون خراب و خلاقیتمون ضعیف بشه. دیدن این ویدیوی تبلیغاتی کی اف سی بهمون یاد میده چطور یک پیام تبلیغاتی رو جوری تنظیم کنیم که اولا با اهداف و مقیاس کمپانی بخونه و در مرحله ی بعد چطور با هویت برند فیکسش کنیم و اگر برند بهمون اجازه میده با ادویه ی طنز جذاب ترش کنیم.
تبلیغ برای یک کمپانی در این سطح قرار نیست داد بزنه که بیا و از ما بخر بلکه قراره یه شعله ای رو تو ذهن و دل مشتری روشن کنه که لحظه ی نیاز و انتخاب ذهن و قلبشو آتیش بزنه که جز KFC دنیا رو هم بدی نمیخوام.
5 ماه پیش
در تاریخ 1402/11/14 منتشر شده
است.
3
بـار بازدید شده