دوئل مرغ و بوقلمون ویدیویی از KFC

وحید سجادی
3 بار بازدید - 5 ماه پیش - ما بنا به شرایط ایده
ما بنا به شرایط ایده های تبلیغات خوب رو کمتر می بینیم. و متاسفانه با تبلیغات بد بمباران می شیم. این خودش باعث میشه سلیقه‌مون خراب و خلاقیتمون ضعیف بشه. دیدن این ویدیوی تبلیغاتی کی اف سی بهمون یاد میده چطور یک پیام تبلیغاتی رو جوری تنظیم کنیم که اولا با اهداف و مقیاس کمپانی بخونه و در مرحله ی بعد چطور با هویت برند فیکسش کنیم و اگر برند بهمون اجازه میده با ادویه ی طنز جذاب ترش کنیم. تبلیغ برای یک کمپانی در این سطح قرار نیست داد بزنه که بیا و از ما بخر بلکه قراره یه شعله ای رو تو ذهن و دل مشتری روشن کنه که لحظه ی نیاز و انتخاب ذهن و قلبشو آتیش بزنه که جز KFC دنیا رو هم بدی نمیخوام.
5 ماه پیش در تاریخ 1402/11/14 منتشر شده است.
3 بـار بازدید شده
... بیشتر