تاثیر پاسخ‌دهی به نظرات مشتریان بر فروش مجموعه‌ها

20 بازدید
بیشتر
آکادمی همکاران اسنپ فود
آکادمی همکاران اسنپ فود
فرض کنید مشتری به صورت حضوری به مجموعه شما مراجعه کرده است. بعد از میل کردن غذا می‌خواهد نظر خود را بگوید، اما هیچکس شنونده ...
فرض کنید مشتری به صورت حضوری به مجموعه شما مراجعه کرده است. بعد از میل کردن غذا می‌خواهد نظر خود را بگوید، اما هیچکس شنونده حرف او نیست یا وقتی از پذیرایی شما تشکر می‌کند، هیچ پاسخی نمی‌شنود. به نظرتان چه احساسی پیدا می‌کند؟ این اتفاق در فروش آنلاین زمانی رخ می‌دهد که مشتری برای مجموعه شما کامنت ثبت می‌کند، ولی هیچ پاسخی دریافت نمی‌کند. یعنی شما می‌توانید با پاسخ دادن به نظرات، رضایت مشتریان فعلی را جلب و مشتریان جدید جذب کنید. همچنین با بهبود سرویس‌دهی و توجه به نظرات مشتریان، فرصت کسب سود و جایگاه بالا در لیست مجموعه‌داران اسنپ‌فود را به دست می‌آورید.

همه توضیحات ...