اصول و نحوه به کار بردن تصاویر در تولید محتوا الکترونیکی(قسمت دوم)
در ادامه به اصول نحوه به کار بردن تصاویر در تولید محتوا آموزشی می پردازیم:
در استفاده از تصاویر باید این سوالات را از خود بپرسید که آیا این تصویر پیام آموزشی شما را تقویت و حمایت می کند؟ آیا حمایت و انگیزه در مخاطب ایجاد می شود؟آیا تصویر پیام را به فراگیران منتقل می کند؟
در انتخاب تصاویر باید انسجام و تداوم را در کل صفحات آموزشی حفظ کنید و حق مالکیت تصاویر هم از نکاتی می باشد که باید به آن توجه کرد تا بعد از تولید محتوا مشکلات حقوقی ایجاد نشود. و توجه داشته باشید که همه تصاویر شما یک کارکرد ندارد و بر اساس کار کرد به انواع مختلفی تقسیم می شوند:تصاویر تزئینی، تصاویر بازنمایی،تصاویر رابطه ای،تصاویر سازماندهی ،تصاویر تغییری و تصاویر تفسیری می باشد.
به طور کلی میتوان گفت استفاده از تصاویر در محتوا باعث میشود بازدید از محتوا شما به طور متوسط افزایش یابد. همچنین وقتی در بازاریابی محتوا یک تصویر یا ویدئو را با متن خود همراه کنید افزایش بازدید از محتوای خود را تجربه خواهید نمود.
زمانی که محتوای آموزشی صرفا از متن یا گفتار استفاده کند از نظر آموزشی تاثیر کمتری نسبت به محتوایی آموزشی دارد که از رسانه های مختلف استفاده کرده باشد.
راههای ارتباطی ما:
www.bayaneno.com | lms.bayaneno.com
️ 021-91018475 | 051-38786097
instagram:https://www.instagram.com/lmsbayaneno
️اگر این ویدیو برای دوستان شما مفید هست ممنون می شوم برایشان ارسال کنید️
همه توضیحات ...