بازار پوشاک شب عید، زیر سایه رکود

75 بازدید
بیشتر
ایسنا
ایسنا
صنعت پوشاک به دلیل ارتباط مستقیم با زندگی روزمره، سومین کالای پراهمیت در سبد خانوار، بعد از مواد غذایی و مسکن است؛ اما گزارش&zwn ...
صنعت پوشاک به دلیل ارتباط مستقیم با زندگی روزمره، سومین کالای پراهمیت در سبد خانوار، بعد از مواد غذایی و مسکن است؛ اما گزارش‌ها از بازار این کالا در ایران، از کاهش شدید تقاضا در این حوزه حکایت دارد؛ تا جایی که بسیاری از دست‌اندرکاران این صنعت معتقدند در آستانه سال‌ نو، پوشاک از اولویت خرید مردم خارج شده است. در چنین شرایطی اما دولت می‌گوید می‌خواهد به وضعیت این صنعت سروسامان بدهد؛ وعده‌ای که باید دید چه خواهد شد. در این ویدئو وضعیت تولید و فروش پوشاک از زاویه دید دست‌اندرکاران این صنعت بررسی شده است. https://www.isna.ir/news/1400121511855/

همه توضیحات ...