فایل ویدیویی وبینار رایگان کاربرد گیمیفیکیشن در بازاریابی دیجیتال

Deema Agency
Deema Agency
گیمیفیکیشن در دیجیتال مارکتینگ به یکی از روش‌های بازاریابی آنلاین گفته می‌شود که از طریق بازی، مخاطب را درگیر و فروش و ...
گیمیفیکیشن در دیجیتال مارکتینگ به یکی از روش‌های بازاریابی آنلاین گفته می‌شود که از طریق بازی، مخاطب را درگیر و فروش وب‌سایت را افزایش می‌دهد. اما چگونه باید از گیمیفیکیشن استفاده کرد؟ در این وبینار رایگان از دیما، به آموزش استفاده از گیمیفیکیشن در تبلیغات دیجیتال می‌پردازیم. در گیمیفیکیشن عناصر بازی‌ها و تکنیک‌های آن‌ها در حوزه‌هایی غیر از بازی مانند تبلیغات استفاده می‌شود. در واقع، گیمیفیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا تجربه کاربری جذاب، هیجان‌انگیز و مشارکتی را برای مخاطبان خود فراهم کنید. در کمپین تبلیغاتی، گیمیفیکیشن می‌تواند به صورت مثال به شکلی عمل کند که کاربران برای شرکت در مسابقات، پاسخ دادن به پرسش‌ها و انجام وظایف خاص، جوایز و امتیازاتی را کسب کنند. این جوایز می‌توانند شامل تخفیف‌ها، کوپن‌های تخفیف، محصولات رایگان، دسترسی به محتوای اختصاصی و غیره باشند.

همه توضیحات ...