آموزش اصول و تکنیک های انیمیت یا متحرک سازی در انیمیشن
361 بار بازدید -
3 ماه پیش
-
آموزش اصول انیمیت یا متحرک سازی
آموزش اصول انیمیت یا متحرک سازی
بیش از 12ساعت آموزش فارسی اصول و تکنیک های انیمیت یا متحرک سازی
این مجموعه از صفر و کاملا پروژه محور می باشد و در اجرای آن از نرم افزار موهو moho استفاده می شود
اصول گفته شده در این مجموعه عمومی است و در هر نرم افزاری مثل افترافکت یا spine یا موتورهای game قابل پیاده سازی است
در این مجموعه در ابتدا با انجام چند مثال ساده با اصول اولیه مثل Timing و Spacing یا زمان بندی و فاصله گذاری و همچنین کشیدگی یا فشردگی یا Squash and Stretch آشنا می شویم
در ادامه با اصول بسیار مهمی مانند Overlap و Drag و Follow-Through و تکنیک خم کردن مفاصل برای رسیدن به نرمی حرکت بیشتر ضمن انجام پروژه آشنا می شویم
پس از آن به سراغ بخش بسیار کاربردی چرخه های راه رفتن و دویدن Walk and Run Cycle می رویم و با انجام چند چرخه بر روی آنها مسلط می شویم
پس از آن به سراغ راه رفتن و دویدن حیوانات مانند اسب می رویم که به لحاظ انیمیت بسیار چالش بر انگیز هستند
مجموعه با آشنایی با اصل Anticipation یا پیش حرکت و تمرین پرش کاراکتر ادامه می یابد
در ادامه با تکنیک های مختلف متحرک سازی مثل Vibration یا ارتعاش و Accent یا تاکید و Take که به دفعات در هر انیمیت استفاده می شود آشنا خواهید شد
در انتها هم به سراغ یک صحنه دیالوگ می رویم و با نکات مختلف در اجرای دیالوگ کاراکتر مثل لیپ سینک lip sync و استفاده از تاکیدها و زبان بدن در انیمیت آن صحنه آشنا می شویم
این مجموعه با توجه به سوالات مطرح شده در گروه تلگرام و مطالب مرتبط به صورت رایگان به روز رسانی می شود
https://www.honaramiz.com/animate
3 ماه پیش
در تاریخ 1402/12/28 منتشر شده
است.
361
بـار بازدید شده