آموزش بازاریابی درونگرا یا ربایشی Inbound Marketing
برای دسترسی به نسخه کاملتر آموزش بازاریابی درونگرا یا ربایشی Inbound Marketing و دانلود فایلهای همراه آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:
https://fdrs.ir/kw6e
زمانبندی ویدئو:
0:00:00 درس ۱: بررسی بازاریابی برونگرا و بازاریابی درونگرا
0:15:51 درس ۲: بررسی فرایند بازاریابی درونگرا
0:23:29 درس ۳: بررسی پرسونای مشتری و طراحی آن
بازاریابی درونگرا یا ربایشی چیست؟
بازاریابی درونگرا یکی از روشهای متداول بازاریابی است که به فرایند جذب، حفظ و ارتباط تعاملی با مشتری از طریق فضای مجازی کمک میکند. با این نوع بازاریابی میتوانید در بهترین زمان به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کنید و با خلق محتوای جذاب و ارزشمند، مخاطبانی را که تمایل بیشتری برای ارتباط نشان میدهند را بدون استفاده از روشهای سنتی به شکل غیرمستقیم، به سمت خود جذب کنید و محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید.
اهمیت یادگیری بازاریابی درونگرا یا ربایشی چیست؟
یادگیری بازاریابی درونگرا اهمیت بسیار زیادی در افزایش فروش کسبوکارها دارد. این رویکرد بازاریابی، تمرکز خود را بر ارائه محتواهای ارزشمند و مفید به مخاطبان میگذارد، که موجب جلب توجه و افزایش اعتماد آنها به برند میشود. با استفاده از بازاریابی درونگرا، شرکتها قادرند به صورت طبیعی و مستدام ترافیک وبسایت خود را افزایش دهند و ارتباطات نزدیکتری با مشتریان برقرار کنند. در این رویکرد، به دلیل ارائه محتواهای ارشمند به مشتریان، امکان ایجاد فرایند جذب مشتریان به صورت موثرتر و کارآمدتر فراهم میشود. از این رو، یادگیری و استفاده از بازاریابی درونگرا به شرکتها این امکان را میدهد تا نه تنها مشتریان فعلی خود را حفظ کنند، بلکه جذب مشتریان جدید را به صورت مستدامتر و کارآمدتری انجام دهند.
در این فرادرس چه چیزی یاد میگیریم؟
در این آموزش سعی شده است مفاهیم بازاریابی دروگرا با زبانی ساده و مثالهای ملموس بیان شود تا درک عمیقتر و تحلیلی این مفاهیم برای دانشجویان تسهیل شود. در ابتدا، به مفاهیم بازاریابی درونگرا میپردازیم و مزایا و فرایند آن را مورد بررسی قرار میدهیم. سپس مراحل و ساختار این نوع از بازاریابی را مورد بررسی قرار میدهیم و به صورت کامل آن را تشریح خواهیم کرد.
همه توضیحات ...