آموزش بازاریابی مکان محور یا ژئومارکتینگ

39 بازدید
بیشتر
فرادرس
فرادرس
برای دسترسی به نسخه کامل‌تر آموزش بازاریابی مکان محور یا ژئومارکتینگ و دانلود فایلهای همراه آموزش روی لینک زیر کلیک کنید: h ...
برای دسترسی به نسخه کامل‌تر آموزش بازاریابی مکان محور یا ژئومارکتینگ و دانلود فایلهای همراه آموزش روی لینک زیر کلیک کنید: https://fdrs.ir/atpi زمان‌بندی ویدئو: 0:00:00 درس ۱: مفهوم ژئومارکتینگ و تعریف آن 0:10:02 درس ۲: اهمیت و کاربردهای ژئومارکتینگ در عصر مدرن 0:20:15 درس ۳: انواع ژئومارکتینگ 0:27:15 درس ۴: آمار و ارقام درباره ژئومارکتینگ بازاریابی مکان‌محور (ژئومارکتینگ) چیست؟ بازاریابی مکان‌محور که به آن ژئومارکتینگ هم گفته می‌شود، استراتژی در حوزه بازاریابی است که بر اساس مکان و مشخصات جغرافیایی جامعه هدف تمرکز دارد. اهمیت یادگیری بازاریابی مکان‌محور چیست؟ بازاریابی مکان‌محور، به عنوان یک ابزار قدرتمند در اخذ اطلاعات دقیق و قابل اعتماد درباره مشتریان، رقبا و مکان‌ها، ارائه می‌شود. با استفاده از این رویکرد، شرکت‌ها می‌توانند با دستیابی به اطلاعات مکانی مشتریان، نقاط قوت و ضعف رقبا را تحلیل و واکنش نشان دهند. همچنین، بازاریابی مکان‌محور به شرکت‌ها کمک می‌کند تا تبلیغات و فعالیت‌های بازاریابی خود را به شکل دقیق‌تر و هدفمند‌تر در نزدیکی مشتریان و در مناطق جغرافیایی مورد نظر انجام دهند. به این ترتیب، هزینه‌های بازاریابی کاهش می‌یابد و بازدهی بهبود می‌یابد. بازاریابی مکان‌محور، در انواع کسب‌و‌کارها و صنایع قابل استفاده است. این رویکرد به خصوص برای کسب‌وکارهای بازرگانی، خدمات مکانی، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، بانک‌ها، هتل‌ها، ایستگاه‌های سوخت مفید و ضروری است. همچنین، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکار نیز با یادگیری بازاریابی مکان‌محور، می‌توانند تجربه عملی و شناخت عمیق‌تری در زمینه بازاریابی و تحلیل بازار کسب کنند. در این فرادرس چه چیزی یاد می‌گیریم؟ در این آموزش، برای درک عمیق‌تر از بازاریابی مکان‌محور یا ژئومارکتینگ، نکات بسیار کلیدی بیان می‌شود. این فرادرس به گونه‌ای تدریس و ارائه شده است که برای کارمندان، صاحبان کسب‌وکار، دانشجویان و تمامی علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکار و بازاریابی، قابل استفاده باشد.

همه توضیحات ...