معرفی محصول کارنو بانک تجارت در اولین رویداد برند کارفرمایی

استودیو راه‌کار
استودیو راه‌کار
35 بار بازدید - 10 ماه پیش - مصطفی قهرمانی، معاون بانکداری شخصی
مصطفی قهرمانی، معاون بانکداری شخصی بانک تجارت، در رویداد «برند کارفرمایی» به معرفی بسته کارنو این بانک پرداخت و گفت: «عمدتاً بانک تجارت را به‌عنوان بانکداری شرکتی می‌شناسند و تا به امروز این بانک نتایج مطلوبی هم در این حوزه کسب کرده؛ به‌طوری‌که ۵۰ درصد از ضمانت‌نامه‌های بانکی در بانک تجارت صادر شده است.» به گفته او از سال گذشته بانک تجارت به صورت جدی‌تری در مسیر بانکداری شخصی گام برداشته است. معاون بانکداری شخصی بانک تجارت گفت: «ما برای ورود به بانکداری شخصی نزدیک‌ترین و شاید سهل‌الوصول‌ترین دریچه‌ای را که می‌توانستیم از طریق آن به بانکداری شخصی ورود کنیم، انتخاب کردیم و آن هم «بانکداری کارکنان» یا Employee Banking بود.» به اعتقاد قهرمانی، بسته کارنو مثلث ارزشی را ایجاد کرده که سه رأس آن بانک، کارفرمایان و کارکنان هستند که به فراخور نقش هر رأس، مزیت‌ها و کارکردهایی برای آنها تعریف شده است. مزیت‌های بسته کارنو قهرمانی در مورد مزیت‌های این بسته گفت: «افزایش قدرت خرید اولین مزیتی است که این بسته به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه می‌دهد. تورم نقطه به نقطه ماه‌های گذشته حدود ۳۸ درصد بوده است. عمده‌ترین گروه کالایی که تورم بالایی داشته، در وهله اول گروه کالایی خوراکی‌ها و بعد از آن مسکن بوده؛ بنابراین ما به این دو بخش توجه کردیم.» مزیت‌های دیگر این بسته افزایش قدرت کارفرمایی، بازگشت ارزش حساب کارکنان و درگیر نشدن ظرفیت شرکت و کارفرماست. قهرمانی در این‌باره افزود: «ارزش‌هایی را که در حساب تجمیعی پرسنل تعریف می‌کنیم باعث می‌شود اهرم کمکی به آنها باشد.» خوشه‌بندی مشتریان کارکنان شرکت‌هایی که بالای ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند، بالغ بر سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر هستند. بانک تجارت این جمعیت را طبقه‌بندی کرده و براساس نیازها و دغدغه‌های آنها بسته‌هایی تعریف کرده است. این چهار طبقه شامل محافظه‌کاران، ریسک‌پذیران، برنامه‌ریزان و روزمره‌گذران می‌شوند.
10 ماه پیش در تاریخ 1402/06/12 منتشر شده است.
35 بـار بازدید شده
... بیشتر