جایگاه و اهمیت بستهبندی در رشد کسب و کار و ایجاد ارزش افزوده
321 بار بازدید -
4 سال پیش
-
ارزش یک کالا، به نحوه
ارزش یک کالا، به نحوه نمایش آن است.
برای تبدیل کالای ارزشمند خود به برندی بهتر میبایست از بستهبندی های شکیل و با ارزش استفاده کرده تا به کالای خود شخصیت و اعتبار دهید.
توجه داشته باشید که طراحی اصولی و بسته بندی متناسب بازار هدف ،نیازمند شناخت سلیقه مخاطبین و مقصد کالا است.
به عنوان مثال اگر مقصد کالای شما کشوری توسعه یافته با هزینه بالای کارگر با ساختار لجستیک مناسب بوده باشد، بسته بندی خود را ب سمت پالتبندی و... میبریم و بلعکس.
از دلایل توجه به بستهبندی میتوان به ارزشمند کردن محصول خود، حمل و نقل آسان و ایجاد ارزش افزوده برای محصول اشاره کرد.
4 سال پیش
در تاریخ 1399/03/03 منتشر شده
است.
321
بـار بازدید شده