جایگاه و اهمیت بسته‌بندی در رشد کسب و کار و ایجاد ارزش افزوده

آراد برندینگ
آراد برندینگ
321 بار بازدید - 4 سال پیش - ارزش یک کالا، به نحوه
ارزش یک کالا، به نحوه نمایش آن است. برای تبدیل کالای ارزشمند خود به برندی بهتر میبایست از بسته‌بندی های شکیل و با ارزش استفاده کرده تا به کالای خود شخصیت و اعتبار دهید. توجه داشته باشید که طراحی اصولی و بسته بندی متناسب بازار هدف ،نیازمند شناخت سلیقه مخاطبین و مقصد کالا است. به عنوان مثال اگر مقصد کالای شما کشوری توسعه یافته‌ با هزینه بالای کارگر با ساختار لجستیک مناسب بوده باشد، بسته بندی خود را ب سمت پالت‌بندی و... میبریم و بلعکس. از دلایل توجه به بسته‌بندی میتوان به ارزشمند کردن محصول خود، حمل و نقل آسان و ایجاد ارزش افزوده برای محصول اشاره کرد.
4 سال پیش در تاریخ 1399/03/03 منتشر شده است.
321 بـار بازدید شده
... بیشتر