باز هم اسنپ!!! خلق تجربه ای غیر قابل پیشبینی برای مشتری دکتر پیام ناوی ، مشاور و مدرس مدیریت تجربه مشتری منتشر شده در تاریخ 1396/05/29 باز هم اسنپ !! شگفت زده نمودن مشتری در خلق تجربه، بر اساس قاعده غیر قابل پیش بینی بودن .. آیا این مسیر ادامه دارد؟؟؟ ... باز هم اسنپ !! شگفت زده نمودن مشتری در خلق تجربه، بر اساس قاعده غیر قابل پیش بینی بودن .. آیا این مسیر ادامه دارد؟؟؟ همه توضیحات ... #متفرقه #دکتر_پیام_ناوی #مدیریت_تجربه_مشتریان #اسنپ