گام دوم بوم ناب: ارزش پیشنهادی یکتا و راهحل | مزیت رقابتی ما چیست؟
قلب بوم ناب! یکی از بنیانهای اصلی بیزنس شما! دلیلی که مشتری جایگزین موجودش رو میذاره کنار و به شما توجه میکنه! چی ازین مهمتر. تو این قسمت بصورت کامل بخش ارزش پیشنهادی یکتای بوم ناب رو با هم تکمیل و ارزش پیشنهادی برندهایی مثل اپل، اسنپ تاکسی، اسنپفود، اوبر و گوگل رو بررسی میکنیم. راهحل، نحوه ایجاد ارزشهای پیشنهادی ماست، این بخش از بوم ناب رو هم تشریح خواهم کرد.پس با من همراه باشید.
زمانبندی:
00:00 معرفی
01:00 هرم ارزش پیشنهادی
02:53 ارزش پیشنهادی و مزیت رقابتی
04:18 ارزش پیشنهادی برند اپل
06:05 ارزش پیشنهادی در ادیان
07:20 ارتباط مسئله با ارزشهای پیشنهادی
09:25 ارزش پیشنهادی اسنپ تاکسی و اسنپفود
10:08 ارزش پیشنهادی گوگل
12:34 تفکر مسئلهمحور بجای تفکر راهحل محور
14:12 مفهوم سطح بالا High Level Concept
15:26 بخش راهحل بوم ناب
17:01 تفکر طراحی برای راهحل
18:04 جمع بندی
همه توضیحات ...