بدفهمی برخی مدرسان در حوزه سنجش یادگیری(1) ،ایرج خوش خلق

معلمان گرامی در کلاس با توصیه های اشتباه و متناقض برخی مدرسان غیر کارشناس فاقد مدرک معتبر و یا مدرک نامرتبط با حوزه روانشناسی تر ...
معلمان گرامی در کلاس با توصیه های اشتباه و متناقض برخی مدرسان غیر کارشناس فاقد مدرک معتبر و یا مدرک نامرتبط با حوزه روانشناسی تربیتی و یادگیری مواجه هستند که چالش هایی را برای آنان در اجرای بهینه و مطلوب "ارزشیابی به اصطلاح توصیفی" ایجاد کرده است برای تبیین علل این چالش ها شش قسمت کلیپ تهیه شده است تا معلمان با شاخص هایی که در کلیپ ها با آن آشنا می شوند بتوانند مدرس متخصص را از مدرسان شبه کارشناس تشخیص دهند. https://t.me/+n0iuV-2z48s4YTc0

همه توضیحات ...