لایو ٨ سلریار؛ گفتگو با امیرحسین جمالی، مدیر پنل فراکمپ
8 بار بازدید -
11 ماه پیش
-
در ادامهی روایت داستان فروشندگان،
در ادامهی روایت داستان فروشندگان، یکشنبه ١ مرداد ١۴٠٢ با آقای جمالی دربارهی تجربهی فروشندگی در وبسایت، اینستاگرام و دیجیکالا و ترب گفتگو کردیم.
در این گفتگو به نکات زیر اشاره شد:
- دوبار تجربهی قطعی اینترنت در سالهای ١٣٩٨ و ١۴٠١ نشان داد اگر وبسایت و محتوای کامل و سازگار با سئو در وبسایت فروشندگان از پیش موجود باشد، مشتریان آنها را گم نمیکنند.
- بسیاری از مشتریان در دوران کرونا وابسته به خرید آنلاین شدند و حتی به برخی از آنها آموزش ثبت سفارش دادیم.
- سایتهای واسط مثل دیجیکالا بهخاطر کمیسیون زیاد از اولویت برخی فروشندگان خارج میشوند.
- فرایند بستهبندی و ارسال سفارشها به سراسر ایران، با استفاده از تیپاکس، پست، اسنپ و... ما را با تجارب زیادی در بهینهسازی هزینه و شکل بستهبندی آشنا کرد.
11 ماه پیش
در تاریخ 1402/05/04 منتشر شده
است.
8
بـار بازدید شده