لایو ٨ سلریار؛ گفتگو با امیرحسین جمالی، مدیر پنل فراکمپ

سـلـریـار
سـلـریـار
8 بار بازدید - 11 ماه پیش - در ادامه‌ی روایت داستان فروشندگان،
در ادامه‌ی روایت داستان فروشندگان، یکشنبه ١ مرداد ١۴٠٢ با آقای جمالی درباره‌ی تجربه‌ی فروشندگی در وب‌سایت، اینستاگرام و دیجی‌‌کالا و ترب گفتگو کردیم. در این گفتگو به نکات زیر اشاره شد: - دوبار تجربه‌ی قطعی اینترنت در سال‌های ١٣٩٨ و ١۴٠١ نشان داد اگر وبسایت و محتوای کامل و سازگار با سئو در وب‌سایت فروشندگان از پیش موجود باشد، مشتریان آن‌ها را گم نمی‌کنند. - بسیاری از مشتریان در دوران کرونا وابسته‌ به خرید آنلاین شدند و حتی به برخی از آن‌ها آموزش ثبت سفارش دادیم. - سایت‌های واسط مثل دیجی‌‌کالا به‌خاطر کمیسیون زیاد از اولویت برخی فروشندگان خارج می‌شوند. - فرایند بسته‌بندی و ارسال سفارش‌ها به سراسر ایران، با استفاده از تیپاکس، پست، اسنپ و... ما را با تجارب زیادی در بهینه‌سازی هزینه و شکل بسته‌بندی آشنا کرد.
11 ماه پیش در تاریخ 1402/05/04 منتشر شده است.
8 بـار بازدید شده
... بیشتر