آرش خسرویان | مدیر بازاریابی علی بابا | علی بابا چرا و چطور ریبرند کرد؟
ریبرند علی بابا یکی از اتفاقهای پر سروصدای چندوقت اخیر در فضای استارتاپی و تبلیغات ایران بود. حالا که چندمدتی از آن گذشته، با آرش خسرویان که مدیریت بازاریابی این برند را بهعهده دارد، دربارهی دلایل و شکل اجرای این تصمیم گفتوگو کردم. گپوگفتمان البت که محدود به همین مساله نماند و پر از نکتههای دقیق و بهدردبخوری حول برندینگ و بازاریابی از آب درآمد.
توضیحات بیشتر
https://kargah.net/arash-khosravian/
توضیحات بیشتر
https://kargah.net/arash-khosravian/
همه توضیحات ...