آموزش استراتژی قیمت گذاری محصول

FaraDars | فرادرس
FaraDars | فرادرس
آموزش استراتژی قیمت گذاری محصول - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) ...
آموزش استراتژی قیمت گذاری محصول - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/4d6k

قیمت، دور و بر ما را در بر گرفته است. شما اجاره خانه می‌پردازید، شهریه تحصیلی پرداخت می‌کنید، به پزشک حق ویزیت می‌پردازید، از بانک وام می‌گیرید، برای محصول خود نرخ تعیین می‌کنید و… بنابراین انسان همیشه برای بقای خود نیاز به کسب درآمد دارد و این درآمد از طریق کسب و کار انجام می‌شود و تا زمانی که شما یک قیمت برای محصول یا خدمت خود تعیین نکنید، نمی‌توانید محصولی را بفروشید و تا زمانی که محصولی را نفروشید، نمی‌توانید بگویید من دارای کسب و کار هستم، بنابراین پیش از بازاریابی‌، برند‌سازی و مدیریت یک کسب و کار، ایجاد و داشتن یک قیمت لازمه کسب و کار شما است حتی اگر این قیمت مناسب نباشد، شما با مدیریت قیمت‌گذاری خود می‌توانید آن را تعدیل نمایید و پس از قیمت‌گذاری، سایر فعالیت‌های کسب و کار نمود پیدا می‌کنند.

در طول تاریخ و در گذشته اغلب قیمت‌ها از طریق خریداران و فروشندگان پس از چانه‌زنی و گفت ‌و گو با یکدیگر تعیین می‌شد و معمولا قیمت‌ها بالاتر از حد انتظار بود و افراد چانه‌زنی را آغاز می‌کردند، اما امروزه در دنیای دیجیتال و عصر فناوری‌های جدید، تک‌نرخی بودن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر کسب‌ و کاری به شمار می‌رود. شما باید تک‌نرخی باشید تا بتوانید ترازنامه خود را بکشید و مبلغ سود یا زیان دقیق خود را محاسبه کنید، همچنین برای فروش و تفویض اختیار واحدهای فروش نیز نیاز به تک‌نرخی بودن دارید.

شما برای توسعه کسب ‌و کار خود نیاز به یک نرخ واحد دارید تا بتوانید محصول خود را در همه جای دنیا به فروش گذاشته و آن را ترویج کنید، در شرایطی که تمامی مشتریان خود را از قیمت راضی نگه داشته باشید. همه این‌ها نیاز به دانستن اصول قیمت‌گذاری دارد و شما باید بدانید که دقیقا چه می‌خواهید و چطور می‌توانید با یک قیمت‌گذاری اصولی، بالاترین سود و بیشترین فروش را داشته باشید.

شما در این فرادرس پس از تحلیل بازار، روش‌ها و استراتژی قیمت‌گذاری اولیه و سپس نحوه مدیریت و تعدیل قیمت‌ها، انواع تخفیف‌ها، قوانین و خط‌مشی‌های قیمت‌گذاری در ایران را می‌آموزید تا بتوانید برای محصول خود یک قیمت حرفه‌ای انتخاب کرده و با فروش بیشتر به دلیل قیمت‌گذاری مناسب، از سایر رقبا جلو بزنید.

آموزش استراتژی قیمت گذاری محصول - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/4d6k

همه توضیحات ...