آموزش تکنیک های فروش بیمه عمر و واصول بازاریابی آن
FaraDars: آموزش تکنیک های فروش بیمه عمر و واصول بازاریابی آن - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/xewr
0:00:00 درس یکم: سه قدم اول – توسعه فردی، پاکسازی و ارتقای دانش
0:08:02 درس دوم: دو قدم پایانی – بازاریابی دیجیتال و تدوین مخاطبین
0:17:43 درس سوم: مرور اصطلاحات رایج
در این فرادرس سعی شده است که مطالب کاربردی، به صورت خلاصه ارائه شود تا بتوان در زمان کمتر، حجم مطالب قابل اجرای زیادی را دریافت کرد. هدف از این آموزش، کمک به کلیه نمایندگان بیمه عمر در سراسر کشور است که به تازگی وارد صنعت بیمه شدهاند و نیازمند نقشه راه و راهنمای مسیر هستند، البته علاقهمندانی که کارشناسی بیمههای عمر، شغل دوم آنها است نیز میتوانند از این آموزش بهرهمند شوند.
کلیه مباحث مرتبط با مخاطبین، قبل از مواجهه با آنها، حین حضور در جلسه فروش و اقدامات لازم متعاقب فروش، در چهار فصل مجزا تشریح شده است و شما در انتهای این فرادرس به بینشی از همه اقداماتی که از ابتدا برای فروش بیمه باید داشته باشید میرسید و بیتردید پلن کاری خود را تعیین کرده و موفق خواهید شد.
در اهمیت دستیابی به این هدف، همین بس که با سلاح مهارت، ارتقای دانش و آگاهی که با مطالعه این آموزش به دست میآورید، فروش خود را استارت زده و روز به روز به درآمد و دریافتی شما اضافه خواهد شد و به تبع آن نیز چتر حمایتی بیمه بر سر افراد بیشتری گسترانده میشود.
به طور قطع همه نمایندگان فروش بیمه عمر که به تازگی وارد این صنعت شدهاند، نیازمند فراگیری یک آموزش قدرتمند جهت موفقیت در امر فروش هستند، لذا در این فرادرس سعی شده است که مطالب، فشرده اما کاربردی بیان شوند تا همه دانشجویان شاغل در حرفه فروش بیمه عمر در هر شرکت بیمهای و تحت هر نام تجاری، بتوانند از آن بهرهمند و وارد میدان عمل شوند. هدف از این آموزش این است که افراد بیشتری تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و علاوه بر آن درآمد بیشتری نیز از این شغل برای نمایندگان فعال عرصه بیمه عمر فراهم شود.
آموزش تکنیک های فروش بیمه عمر و واصول بازاریابی آن - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/xewr
https://fdrs.ir/xewr
0:00:00 درس یکم: سه قدم اول – توسعه فردی، پاکسازی و ارتقای دانش
0:08:02 درس دوم: دو قدم پایانی – بازاریابی دیجیتال و تدوین مخاطبین
0:17:43 درس سوم: مرور اصطلاحات رایج
در این فرادرس سعی شده است که مطالب کاربردی، به صورت خلاصه ارائه شود تا بتوان در زمان کمتر، حجم مطالب قابل اجرای زیادی را دریافت کرد. هدف از این آموزش، کمک به کلیه نمایندگان بیمه عمر در سراسر کشور است که به تازگی وارد صنعت بیمه شدهاند و نیازمند نقشه راه و راهنمای مسیر هستند، البته علاقهمندانی که کارشناسی بیمههای عمر، شغل دوم آنها است نیز میتوانند از این آموزش بهرهمند شوند.
کلیه مباحث مرتبط با مخاطبین، قبل از مواجهه با آنها، حین حضور در جلسه فروش و اقدامات لازم متعاقب فروش، در چهار فصل مجزا تشریح شده است و شما در انتهای این فرادرس به بینشی از همه اقداماتی که از ابتدا برای فروش بیمه باید داشته باشید میرسید و بیتردید پلن کاری خود را تعیین کرده و موفق خواهید شد.
در اهمیت دستیابی به این هدف، همین بس که با سلاح مهارت، ارتقای دانش و آگاهی که با مطالعه این آموزش به دست میآورید، فروش خود را استارت زده و روز به روز به درآمد و دریافتی شما اضافه خواهد شد و به تبع آن نیز چتر حمایتی بیمه بر سر افراد بیشتری گسترانده میشود.
به طور قطع همه نمایندگان فروش بیمه عمر که به تازگی وارد این صنعت شدهاند، نیازمند فراگیری یک آموزش قدرتمند جهت موفقیت در امر فروش هستند، لذا در این فرادرس سعی شده است که مطالب، فشرده اما کاربردی بیان شوند تا همه دانشجویان شاغل در حرفه فروش بیمه عمر در هر شرکت بیمهای و تحت هر نام تجاری، بتوانند از آن بهرهمند و وارد میدان عمل شوند. هدف از این آموزش این است که افراد بیشتری تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و علاوه بر آن درآمد بیشتری نیز از این شغل برای نمایندگان فعال عرصه بیمه عمر فراهم شود.
آموزش تکنیک های فروش بیمه عمر و واصول بازاریابی آن - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/xewr
همه توضیحات ...