آموزش بازاریابی فروشگاهی – تجارت، مدیریت و ارتقا
آموزش بازاریابی فروشگاهی – تجارت، مدیریت و ارتقا - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/shv3
0:00:00 درس یکم: دستهبندی انواع فروشگاه
0:19:47 درس دوم: یافتن فروشگاه بهینه و متناسب با تجارت
0:31:52 درس سوم: ظرفیت فروشگاه
انسان، موجودی اجتماعی است و جامعه ساختاری برای حفظ و تعالی یکایک انسانها محسوب میشود. این تعامل پیوسته ادامه دارد، بنابراین تا هنگامی که انسان وجود دارد، داد و ستدهای اجتماعی برقرار است. بازار که بستری مناسب برای ایجاد تعادل و حفظ جامعه در نظر گرفته میشود شامل ابزارهای کاربردی نظیر فروشگاهها است. در این اکوسیستم، فروشگاهها، ابزار و فضای تسهیلگری هستند که به عنوان خط مقدم کانالهای توزیع محصولات و خدمات، اهمیت بالایی دارند. لذا مطالعه و رصد فروشگاه در قالب بازاریابی فروشگاهی، فرصتی است تا جایگاه فروشگاه را بهتر از همیشه بشناسیم و از دیدگاه بازاریابی برای بهبود هر چه بهتر فروشگاه یا فروشگاههای خود بهرهمند شویم.
هدف از مطالعه موضوع بازاریابی فروشگاهی، شناخت صحیح جایگاه فروشگاه در تجارت، سپس مدیریت و ارتقای آن است. در عصر حاضر که سرعت نقل و انتقال اطلاعات، خدمات و محصولات بیشتر شده و فضای رقابت میان کسب و کارها به مراتب سختتر و تنگاتنگ است، بیشتر از همیشه لازم است تا علاوه بر شناخت بازار، ابزار و فرصتهای در دسترسی مثل فروشگاه را شناسایی کنیم و راهکارهای پیشگام در حفظ و ترقی آن را به کار گیریم.
اما امروزه با امکانات بسیار زیاد، جامعه انسانی روز به روز باهوشتر و مطلعتر میشود، لذا باید دقیقتر به رویههای تجارت و داد و ستد خویش نگاه کنیم تا در میان رقبا، حرفی برای گفتن داشته باشیم و سپس بتوانیم از همگی آنها پیشی بگیریم. این امر نیز بدون شناخت و توجه ویژه به اجزای تشکیلدهنده واحد تجاری به خصوص خط مقدم واحد تجاری یعنی فروشگاه، میسر نخواهد شد.
آموزش بازاریابی فروشگاهی – تجارت، مدیریت و ارتقا - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/shv3
https://fdrs.ir/shv3
0:00:00 درس یکم: دستهبندی انواع فروشگاه
0:19:47 درس دوم: یافتن فروشگاه بهینه و متناسب با تجارت
0:31:52 درس سوم: ظرفیت فروشگاه
انسان، موجودی اجتماعی است و جامعه ساختاری برای حفظ و تعالی یکایک انسانها محسوب میشود. این تعامل پیوسته ادامه دارد، بنابراین تا هنگامی که انسان وجود دارد، داد و ستدهای اجتماعی برقرار است. بازار که بستری مناسب برای ایجاد تعادل و حفظ جامعه در نظر گرفته میشود شامل ابزارهای کاربردی نظیر فروشگاهها است. در این اکوسیستم، فروشگاهها، ابزار و فضای تسهیلگری هستند که به عنوان خط مقدم کانالهای توزیع محصولات و خدمات، اهمیت بالایی دارند. لذا مطالعه و رصد فروشگاه در قالب بازاریابی فروشگاهی، فرصتی است تا جایگاه فروشگاه را بهتر از همیشه بشناسیم و از دیدگاه بازاریابی برای بهبود هر چه بهتر فروشگاه یا فروشگاههای خود بهرهمند شویم.
هدف از مطالعه موضوع بازاریابی فروشگاهی، شناخت صحیح جایگاه فروشگاه در تجارت، سپس مدیریت و ارتقای آن است. در عصر حاضر که سرعت نقل و انتقال اطلاعات، خدمات و محصولات بیشتر شده و فضای رقابت میان کسب و کارها به مراتب سختتر و تنگاتنگ است، بیشتر از همیشه لازم است تا علاوه بر شناخت بازار، ابزار و فرصتهای در دسترسی مثل فروشگاه را شناسایی کنیم و راهکارهای پیشگام در حفظ و ترقی آن را به کار گیریم.
اما امروزه با امکانات بسیار زیاد، جامعه انسانی روز به روز باهوشتر و مطلعتر میشود، لذا باید دقیقتر به رویههای تجارت و داد و ستد خویش نگاه کنیم تا در میان رقبا، حرفی برای گفتن داشته باشیم و سپس بتوانیم از همگی آنها پیشی بگیریم. این امر نیز بدون شناخت و توجه ویژه به اجزای تشکیلدهنده واحد تجاری به خصوص خط مقدم واحد تجاری یعنی فروشگاه، میسر نخواهد شد.
آموزش بازاریابی فروشگاهی – تجارت، مدیریت و ارتقا - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/shv3
همه توضیحات ...