بهترین لنز برای فیلمبرداری و ضبط ویدیو چیست

rezasaad
rezasaad
این ویدیو درباره بهترین لنز برای فیلمبرداری و ضبط ویدیو است. در این ویدیو، رضاصاد در مورد آنچه که او معتقد است بهترین لنز برای ف ...
این ویدیو درباره بهترین لنز برای فیلمبرداری و ضبط ویدیو است. در این ویدیو، رضاصاد در مورد آنچه که او معتقد است بهترین لنز برای فیلمبرداری است و چرا بحث می‌کند. او می‌گوید که بهترین لنز یک لنز زوم 24-70 میلی‌متری f/2.8 است. او استدلال خود را پشت این انتخاب بر اساس سه معیار اصلی توضیح می‌دهد: زوم در مقابل لنز پرایم، دیافراگم و فاصله کانونی. در اینجا جزئیات مربوط به هر معیار آورده شده است:

زوم در مقابل لنز پرایم: در حالی که لنزهای پرایم به طور کلی به دلیل کیفیت تصویر برتر برای فیلمسازی ترجیح داده می‌شوند، لنزهای زوم برای فیلمبرداری تطبیق‌پذیرتر هستند زیرا به شما امکان می‌دهند بدون نیاز به تعویض لنزها، فاصله کانونی را تغییر دهید.

دیافراگم: یک دیافراگم بازتر (عدد f کوچکتر) برای فیلمبرداری مطلوب است زیرا به نور بیشتری اجازه می‌دهد تا وارد دوربین شود، که این امر به ویژه در شرایط کم نور اهمیت دارد. همچنین به شما امکان می‌دهد عمق میدان کم‌تری داشته باشید که می‌توان از آن برای ایجاد ظاهری سینمایی‌تر استفاده کرد.

فاصله کانونی: فاصله کانونی 24-70 میلی‌متری یک محدوده همه کاره برای فیلمبرداری است. این طیف وسیعی از عکس‌ها را از جمله عکس‌های واید و تله‌فوتو را پوشش می‌دهد.

رضا سعد همچنین به کیفیت لنز اشاره می‌کند. او توصیه می‌کند که لنزی را انتخاب کنید که به خوبی ساخته شده باشد و تصاویر واضحی تولید کند. او می‌گوید که از لنز Sigma 24-70mm f/2.8 Art برای کار فیلمبرداری خود استفاده می‌کند و از نتایج آن بسیار راضی است.

در مجموع، این ویدیو لنز 24-70mm f/2.8 را به عنوان یک گزینه تطبیق‌پذیر برای فیلمبرداری که معیارهای قابلیت زوم، دیافراگم باز و فاصله کانونی خوب را برآورده می‌کند، توصیه می‌کند. توجه به این نکته مهم است که این فقط یک توصیه است و بهترین لنز برای شما در نهایت به نیازها و بودجه خاص شما بستگی دارد.
––––––––––––––––––––––––––––––
لینک مقاله مرتبط در سایت رضاصاد
https://rezasadeghi.net/best-videogra...
––––––––––––––––––––––––––––––
00:00 معرفی بهترین لنز برای فیلمبرداری و ویدیوگرافی
00:29 معیارهای انتخاب بهترین لنز
01:01 لنزهای زوم در مقابل لنزهای فیکس (پرایم) برای فیلمبرداری
02:11 اهمیت دیافراگم باز برای فیلمبرداری
02:49 استفاده از عمق میدان کم با دیافراگم باز
03:24 ملاحظات در مورد محدوده فاصله کانونی برای فیلمبرداری
04:25 کیفیت اپتیکال و شارپنس لنز
04:58 محدوده فاصله کانونی ایده آل برای فیلمبرداری
05:30 کاربرد لنز 24-70 میلیمتری
06:09 اهمیت کیفیت اپتیکال و مقایسه قیمت
07:17 نتیجه گیری در مورد انتخاب لنز 24-70mm F2.8
––––––––––––––––––––––––––––––
آموزش تولید محتوا با پایه علم عکاسی توسط محمدرضا صادقی
***
سایت آموزشی من https://rezasadeghi.net/
دوره آموزشی ضبط و پردازش حرفه ای صدا https://rezasadeghi.net/vox
دوره ادیت عکس با ادوبی لایت روم موبایل https://rezasadeghi.net/course/lrmobile/
دوره روانشناسی رنگ نوروکالر https://rezasadeghi.net/color
دوره اصلاح رنگ و کالر گریدینگ سینمایی 1902 https://rezasadeghi.net/course/1902/
دوره عکاسی مقدماتی از صفر https://rezasadeghi.net/course/azsefr/
صفحه اینستاگرام من Instagram: rezasaad
کانال تلگرام من https://t.me/rezasaad
صفحه توییتر من Twitter: RezaSadeghiArt
––––––––––––––––––––––––––––––
ما داریم زحمت میکشیم ...

همه توضیحات ...