❌ترفند تشخیص دلایل لرزش فرمان 0تا 200کیلومتر⁉️✔️

2,326 بازدید
بیشتر
Car Fixing(تعمیرات خودرو)
Car Fixing(تعمیرات خودرو)
...
#لرزش_فرمان
#یادگیری
#سرعت
اگر دوست داری ویدیو های بیشتری از چنل من مشاهده کنی روی لینک زیر کلیک کن@carfixing668 زیاد در دستگاه فرمان:
اولین علت:لقی در دنده فرمان(تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورد شده)
دومین علت:لقی در اهرم بندی(تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورد شده)
سومین علت:خوردگی قطعات سگدست(تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورد شده)
چهارمین علت:لقی یاتاقان چرخ(تعویض قطعه معیوب)
۲.سفتی فرمان:
اولین علت:کم بودن یا نامساوی بودن باد تایرها(تنظیم باد تایرها)
دومین علت:اصطکاک در جعبه فرمان(روغن کاری – تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورد شده)
سومین علت:اصطکاک در اهرم بندی(روغن کاری – تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورد شده)
چهارمین علت:اصطکاک در کینگ پین(روغن کاری – تعویض قطعات خورد شده)
پنجمین علت:میزان نبودن فرمان(کستر-کمبر-تواین)(در صورت لزوم دوباره تنظیم گردد)
ششمین علت:دفرمه شدن شاسی(شاسی را میزان کنید)
هفتمین علت:ضعیف شدن فنرهای جلو(تعویض فنرها)
۳.گیج بودن فرمان خودرو:
اولین علت:کم بودن یا نامیزان بودن باد تایرها(تایرها را تا میزان صحیح باد کنید)
دومین علت:لقی اهرمها(تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورد شده – روغن کاری)
سومین علت:لقی دنده فرمان(تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورد شده – روغن کاری)
چهارمین علت:میزان نبودن چرخهای جلو(کستر-کمبر)(زوایای چرخ را میزان کنید)
پنجمین علت:شل بودن اهرمها(تنظیم مجدد – تعویض قطعات)
ششمین علت:لقی در دنده فرمان(تنظیم مجدد – تعویض قطعات)
هفتمین علت:لقی زیاد در کینگ پین(تعویض قطعات خورد شده)
هشتمین علت:لق بودن فنرهای عقب(محکم کردن)
نهمین علت:معیوب بودن میله های تعادل دهنده(محکم کردن قطعات و اتصالات – تعویض در صورت خرابی)
۴.خودرو در حالت عاذی رانندگی به یک سمت کشیده میشود:
اولین علت:نامیزان بودن فشار باد تایرها(باد تایرها تنظیم شود)
دومین علت:نامساوی بودن کمبر و یا کستر(تنظیم زوایا)
سومین علت:افت نامساوی – شکستگی – لق بودن اتصالات فنرها(محکم بستن – تعویض قطعات معیوب)
چهارمین علت:سفت بودن یاتاقان چرخ(تنظیم مجدد – تعویض قطعات)
پنجمین علت:مسیر چرخها یکی نیست(مسیز چرخها را ازمایش کنید – شاسی را میزان کنید – محکم کردن قطعات – تعویض قطعات معیوب)
۵.خودرو در موقع ترمز کردن به یک سمت کشیده میشود:
اولین علت:گیر کردن ترمز(بازدید ترمزها – تنظیم مجدد)
دومین علت:میزان نبودن باد تایرها(تنظیم فشار باد تایرها)
سومین علت:غلط یا نا مساوی بودن کستر(تنظیم مجدد)
۶.چرخ جلو در سرعت کم لرزش دارد:
اولین علت:نامساوی بودن یا کم بودن فشار باد تایرها(تنظیم فشار باد تایرها)
دومین علت:لقی اهرم بندی(تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورد شده)
سومین علت:لقی کینگ پین(تعویض قطعات خورد شده)
چهارمین علت:لقی دو دنده فرمان(تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورد شده)
پنجمین علت:قابلیت ارتجاع زیاد فنرهای جلو(تعویض – محکم کردن اتصالات)
ششمین علت:درست نبودن کمبر یا نامساوی بودن ان(تنظیم مجدد)
هفتمین علت:نامنظم بودن شیار تایر(تعویض تایر فرسوده)
۷.چرخهای جلو در سرعتهای زیاد ناپایدار است(لرزش در سرعت زیاد):
اولین علت:چرخها نامتعادل است(چرخها را بالانس کنید)
دومین علت:چرخها به مفدار زیاد از حالت دایره ای خارج شده(در صورت اشکال تعویض شود)
سومین علت:معیوب بودن کمک فنر(تعمیر و یا تعویض کنید)
۸.پس زدن فرمان:
اولین علت:فشار باد تایر کم یا نامساوی است(تایرها را تا فشار باد صحیح تنظیم کنید)
دومین علت:افت کردن فنرها(محکم کردن اتصالات – تعویض – تعمیر)
سومین علت:معیوب بودن کمک فنرها(تعمیر و یا تعویض)
چهارمین علت:لقی اهرم بندی(تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورد شده)
پنجمین علت:لقی در دنده فرمان(تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورد شده)
۹.تایرها در سر پیچها صدا تولید میکنند:
اولین علت:زیاد بودن سرعت(پیچها را با سرعت کمتری دور بزنید)
دومین علت:کم یا نامساوی بودن فشار باد تایرها(تایرها را تا فشار صحیح باد کنید)
سومین علت:زوایای چرخ میزان نیست(ازمایش و تنظیم کنید)

همه توضیحات ...