بازاریابی صنعتی پیشرفته

FaraDars | فرادرس
FaraDars | فرادرس
آموزش بازاریابی صنعتی پیشرفته - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) ...
آموزش بازاریابی صنعتی پیشرفته - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/gyf9

در این فرادرس می خواهیم به آموزش مبحث بازاریابی صنعتی پیشرفته که از دروس مقطع دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش مدیریت بازاریابی است، بپردازیم. این درس در ادامه مبحث بازاریابی صنعتی است. در این آموزش سعی شده مخاطب با مدیریت بازاریابی صنعتی و نقش آن بیشتر آشنا شود و همچنین تلاش بر این است که در زمینه قیمت گذاری، روش های گسترش بازار و بازاریابی محصولات جدید در بازاریابی صنعتی اطلاعات کاملی ارائه شود و دانشجو با مبحث بسته بندی صنعتی، توزیع کالای صنعتی و مدیریت نیروی فروش، آشنایی پیدا کند.

تحقیقات بازاریابی صنعتی نیز یکی از مباحث اصلی در بازاریابی صنعتی پیشرفته است که در این فرادرس به تدریس آن پرداخته ایم. شیوه ها و راهبردهای بازاریابی در بازارهای صنعتی باید با تحلیل رفتار مصرف کننده همراه باشد چرا که بازاریابی به شدت متاثر از مفاهیم رفتار مصرف کننده است. از این رو، رفتار خریدار صنعتی که از مباحث مهم به شمار می رود در این آموزش مطرح شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

مفهوم بازارهای صنعتی هم در سطح ملی و هم در سطح جهانی قابل طرح است که در این فرادرس هر دو مورد هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی بررسی شده و تجزیه و تحلیل شرکت های مختلف داخلی و بین المللی انجام گرفته است.

آموزش بازاریابی صنعتی پیشرفته - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/gyf9

همه توضیحات ...