صادرات کاشی سرامیک

AradBranding.com
AradBranding.com
بازار کاشی و سرامیک ایران در جهان می تواند بسیار پر منفعت و پر سود باشد به طوری که اگر وارد این حوزه شوید جزو صادرکنندگان فعالی ...
بازار کاشی و سرامیک ایران در جهان می تواند بسیار پر منفعت و پر سود باشد به طوری که اگر وارد این حوزه شوید جزو صادرکنندگان فعالی خواهید بود که همیشه سود کردن را تجربه می کنند.


در این مقاله در مورد صادرات کاشی سرامیک با شما صحبت می کنیم تا افرادی که مشتاق کار کردن روی این محصول هستند بتوانند تا حدودی راه خویش را پیدا کنند.


فرصت بسیار عالی صادراتی
در ایران کالاها و محصولات خوبی با ظرفیت صادراتی عالی وجود دارد که مهم ترین نکته برای انتخاب یک محصول مناسب این است که بیس و متریال اولیه آن محصول در ایران وجود داشته باشد و برای تولید به واردات مواد اولیه احتیاج نباشد.


مزیت های صادرات کاشی سرامیک
یکی از کالاهایی که دارای چنین مزینی می باشد کاشی سرامیک است، استان هایی از جمله یزد، قزوین، اصفهان و تبریز از بزرگترین تولیدکننده های کاشی سرامیک در ایران هستند.




مواد معدنی و متریال اولیه جهت تولید این محصول در ایران وجود دارد، همچنین نیروی انسانی ارزان، حمل و نقل ارزان و تجهیزات کافی باعث شده که این محصول را تولید و ظرفیت های صادراتی آن استفاده کنیم.
از طرفی دیگر چون کشورهای همسایه ما در حال توسعه هستند به این محصول به عنوان مواد اولیه برای ساخت و ساز احتیاج دارند و از کشورهای هدف ما محسوب می شوند.


از مزیت دیگر این محصول این است که به دلیل دارا بودن تنوع مدل، رنگ و کیفیت های مختلف می توانیم در قیمت های آن تغییرات ایجاد کنیم.
همین تغییرات سبب می شود که حاشیه سود و درآمد ما افزایش پیدا کند.
جالب است بدانید مزیت دیگر کاشی سرامیک همپوشانی آن با محصولات دیگر است، به عبارت دیگر کاشی سرامیک جزء مصالح ساختمانی محسوب می شود و با چسب کاشی سرامیک، سنگ های ساختمانی، درب و پنجره، کلید و پریز و دیگر مصالح ساختمانی همپوشان است.
می توان با حوزه کاشی سرامیک تجارت و صادرات را شروع کرد و به صادرات دیگر مصالح ساختمانی بپردازیم.
زمانی که یک مشتری به عنوان یک واردکننده و تاجر کاشی سرامیک با ما ارتباط می گیرد و ما را به عنوان یک تامین کننده قوی در این حوزه می شناسد، خواه یا ناخواه تقاضای دیگر محصولات همپوشانی را هم خواهد داشت.
به تدریج ما به عنوان یک عرضه کننده بزرگ در حوزه مصالح ساختمانی مطرح می شویم.


تراکنش های صادرات کاشی سرامیک
در مورد تراکنش های جهانی این محصول می توان گفت که سالانه ده میلیارد دلار از این محصول به کشورهای جهان وارد می شود و ایران تنها سی صد میلیون دلار از آن را به خود اختصاص داده است.
در سال های اخیر کشورهای حاشیه خلیج فارس، حوزه CIS و خاورمیانه و همچنین کشور آلمان از جمله کشورهای هدف ایران بودند.
برای مثال در حال حاضر کشور عراق 74 درصد از کاشی سرامیک کشورش را از طریق ایران تامین می کند.
این یعنی سه چهارم از بازار این محصول به کشور ما تعلق دارد، پس ما می توانیم با برندسازی خوب و مناسب سطح بالایی از این درصد را به کشورمان اختصاص دهیم.
از آنجایی که کشور عراق یکی از کشورهای در حال ساخت و در حال توسعه است و تولیدات خوبی ندارد، طبیعی می باشد که این حجم از تقاضا را داشته باشد.


همچنین وجود مرز مشترک بین ایران و عراق، آداب و رسوم و عقاید نزدیک به هم و عدم وجود قوانین وارداتی خاص، باعث شده که این کشور نسبت به کشورهای دیگر واردات بیشتری داشته باشد.
همچنین کشور قطر به دلیل توسعه در گردشگری و افزایش هتل سازی، یکی از کشورهای واردکننده مصالح ساختمانی محسوب می شود.


فرصت مناسب برای تاجر شدن در ایران با مجموعه آرادبرندینگ
بنابراین از آنجایی که کشور ما از تولیدات محصولات بسیار خوبی جهت تجارت و صادرات برخوردار است، ما می توانیم از این فضا استفاده کنیم تا اگر تولیدکننده هستیم خودمان را به عنوان یک تولیدکننده کاشی سرامیک در جهان معرفی کنیم تا متقاضیان برای خرید محصول به ما مراجعه کنند.
در صورتی که تولیدکننده نیستید می توانید از ظرفیت های تولید در کشورمان استفاده کنیم و بدون سرمایه اولیه و با یک برندسازی درست و اصولی خودمان را در بازار مطرح کنیم و به درآمدهایی برسیم.
ما در مجموعه آرادبرندینگ این مسیر را برای شما فراهم می کنیم تا بدون سرمایه اولیه از ظرفیت های تولید کشور استفاده کنید و وارد عرصه تجارت و صادرات شوید و از درآمدهای آن بهره ببرید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.


https://aradbranding.com/iranian-cera...

همه توضیحات ...