وظایف مدیریت ، هماهنگی

Hossein Rofoogar
Hossein Rofoogar
دوستان گرامی سلامروزتون خوشدومین وظیفه یا اصل مدیریت، سازماندهی نام دارد. مدیر در بحث سازماندهی، منابع لازم برای دستیابی ...
دوستان گرامی سلام
روزتون خوش
دومین وظیفه یا اصل مدیریت، سازماندهی نام دارد. مدیر در بحث سازماندهی، منابع لازم برای دستیابی به اهدافی که در فاز برنامه ریزی تعیین کرده است را مشخص و به واحد‌های کاری و فعالیتها به نحو بهینه تخصیص می دهد. ساختار سازمانی و طراحی سازمان به نوعی فرزند سازماندهی به شمار می رود.
پاینده باشید
#بیمه #آموزش_بیمه #مشاوره_بیمه #مشاوره_بیمه #وظایف_مدیریت #اصول_مدیریت #مشاور_بیمه #حسین_رفوگر  #حسین_رفوگر_آستانه #موفقیت #تلاش #بیمه_مسئولیت #بیمه_آتش_سوزی #بیمه_مهندسی #بیمه_ایران #نماینده_بیمه #نمایندگی_رفوگر

همه توضیحات ...