وبینار طراحی برنامه بازاریابی دیجیتال برای مدیران (مدرس: علی سعیدی ؛ مدیر بازاریابی فناپ پلاس)

25 بازدید
بیشتر
وبینار | Webinar free
وبینار | Webinar free
توضیحات وبیناراستفاده از فضای دیجیتال برای معرفی محصول یا توسعه بازار، از مهم‌ترین چالش‌های صاحبین کسب‌وکار و مدیران عامل اس ...
توضیحات وبینار
استفاده از فضای دیجیتال برای معرفی محصول یا توسعه بازار، از مهم‌ترین چالش‌های صاحبین کسب‌وکار و مدیران عامل است. نقطه شروع استفاده از فضای دیجیتال، برنامه بازاریابی است. در این وبینار، آقای مهندس علی سعیدی، مدیر بازاریابی سابق فناپ پلاس، به تدریس برنامه بازاریابی با تمرکز بر فضای دیجیتال خواهند پرداخت. در ادامه به نحوه تدوین این برنامه با روش sostac می‌پردازند و در انتها نحوه سنجش اثربخشی آن را نیز شرح خواهند داد.

اگر مدیر بازاریابی و یا صاحب کسب‌و‌کار هستید، شرکت در این وبینار از کالج هدف به شما توصیه می‌شود.

اگر سوالی در مورد بازاریابی دیجیتال داشتید، ما در مجموعه هدف، یک گروه در تلگرام ایجاد کردیم که همه متخصصین بازاریابی در آن حضور دارند و می‌توانید سوالاتت خودتان را بپرسید. لینک گروه (با روشن کلیک کنید):

https://t.me/dm_hadaf

سرفصل‌های وبینار
آشنایی با برنامه بازاریابی
روش‌های تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال
تدوین بازاریابی دیجیتال با روش sostac
معرفی و بررسی کانال‌های بازاریابی دیجیتال
مخاطبین
مدیران عامل
مدیران بازاریابی
صاحبین کسب و کار
مدیران استراتژی
مدیران فروش
مدیران پروژه

مدرس: علی سعیدی ؛ مدیر بازاریابی فناپ پلاس

همه توضیحات ...