رانندگی با جک اس فایو driving pov with jac s5

SPR khodro
SPR khodro
Jack S5 is one of the crossovers produced by Kerman Motor and it is considered the most popular and also one of the cheapest pro ...
Jack S5 is one of the crossovers produced by Kerman Motor and it is considered the most popular and also one of the cheapest products of this car manufacturer.  This car was released for the first time in 2013 by Jack Company in China and entered the Iranian market in 2013.  Jack S5 first entered the Iranian market with a 2-liter turbocharged engine and a manual gearbox, but later its gearbox was changed to a 6-speed dual-clutch gearbox.  In 2019, Kerman Motor launched the facelift version of this car, which apart from changes in the appearance of this car, the engine of this car was also changed and instead of a 2-liter turbo engine, a 1.5-liter turbocharged engine was used in this car.  has been  In the following, we will examine this car more. Jack S5 has been released with two engines so far.  The facelifted and new version of this car uses a 1.5-liter turbocharged engine equipped with direct fuel injection technology.  This engine is able to produce the maximum power of 171 horsepower and the final torque of 251 Nm and transmit it to the front wheels through a 6-speed dual-clutch gearbox.
Electric sunroof amenities - Heated front seats - Two-channel automatic ventilation - Light sensor - Intersection lighting - Cruise control - Electric power steering - Gearbox driving mode adjustment - Downhill movement control - Android display - Rear parking camera and sensor - Sensor  Front park - button start - electric park brake - driver's electric seat with memory - artificial leather interior trim - electric folding mirrors - rain sensor - tire pressure monitoring sensor

جک S5 یکی از کراس اوور های تولیدی کرمان موتور است و پرتیراژ ترین و همچنین یکی از ارزان ترین محصولات این خودروساز به حساب می آید. این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی توسط کمپانی جک در چین عرضه و در سال ۱۳۹۳ وارد بازار ایران شد. جک S5 ابتدا با موتور ۲ لیتری توربوشارژ و گیربکس دستی وارد بازار ایران شد اما بعد ها جعبه دنده آن به جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه تغییر پیدا کرد. در سال ۱۳۹۹ کرمان موتور نسخه فیس لیفت این خودرو را روانه بازار کرد که جدا از تغییراتی در بخش ظاهری این خودرو، پیشرانه این خودرو نیز دستخوش تغییر شده بود و به جای موتور ۲ لیتری توربو از ۱.۵ لیتری توربو شارژ در این خودرو استفاده شده است. در ادامه بیشتر به بررسی این خودرو خواهیم پرداخت.جک S5 تا کنون با دو پیشرانه عرضه شده است. نسخه فیس لیفت و جدید این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز به فناوری پاشش سوخت مستقیم بهره می برد. این پیشرانه قادر است نهایت قدرت ۱۷۱ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۵۱ نیوتن متر را تولید و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل کند.امکانات ایمنی چهار کیسه هوا - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
امکانات رفاهی سانروف برقی - 'گرمکن صندلی های جلو - تهویه اتوماتیک دو کاناله - سنسور نور - نوردهی تقاطع - کروز کنترل - فرمان کمکی برقی - تنظیم حالت رانندگی جعبه دنده - کنترل حرکت در سراشیبی - نمایشگر اندروید - دوربین و سنسور پارک عقب - سنسور پارک جلو - استارت دکمه ای - ترمز پارک برقی - صندلی برقی راننده با حافظه - تریم داخلی چرم مصنوعی - آینه های تاشو برقی - سنسور باران - سنسور پایش فشار باد تایرها
@sprkhodro

همه توضیحات ...