وبینار تاسیس و مدیریت رستوران و کافه (مدرس: محمد رضایی ؛ مشاور ، تبلیغات، سیستم سازی رستوران)

247 بازدید
بیشتر
وبینار | Webinar free
وبینار | Webinar free
توضیحات وبیناراحتمالا شما در کافه یا رستورانتون روزانه با مشکلات، دغدغه ها و سوالات زیادی روبرو هستین و گاهی از شدت کار ...
توضیحات وبینار

احتمالا شما در کافه یا رستورانتون روزانه با مشکلات، دغدغه ها و سوالات زیادی روبرو هستین و گاهی از شدت کار و مشکلات و استرس های امروزی کلافه و گیج می‌شید.

معمولا در این مواقع مالکان و مدیران رستوران یا خود به جنگ مشکلات می روند و یا به مشاور مراجعه می کنند، اما یک راه بهینه تر و کم هزینه تر که اساسا باعث پیشگیری از خیلی از مشکلات و سوالات می شود یادگیری اصول و شیوه صحیح و به روز رستورانداری و کافه داری است.

از طرف دیگر اگر شما به تازگی قصد ورود به صنعت غذا و نوشیدنی و رستورانداری داشته باشید و هدف شما راه اندازی یک رستوران و کافه ای سودآور باشد نیز با سوالات و ابهامات زیادی روبرو هستید و شاید مانند خیلی از افراد ندانید که برای راه اندازی رستوران و کافه دقیقا باید از کجا و چگونه کار را آغاز نمایید.

اگر شما یکی از افراد فوق باشید، این دوره بطور ویژه برای شما طراحی شده است.

دوره جامع مدیریت رستوران و کافه، تمام مواردی را که یک مدیر رستوران و کافه برای راه اندازی و مدیریت آن، چه قبل از سرمایه‌گذاری و افتتاح و چه بعد از افتتاح و برای اداره رستوران، لازم دارد را پوشش داده و نکاتی کاملا علمی، تجربی و کاربردی را برای موفقیت رستوران و کافه شما آموزش می دهد.

این دوره حاصل چندین سال کار و تجربه عملی، محمد رضایی، مدرس دوره که در رستوران ها، کافه ها و فسفود های مختلفی به عنوان مدیر یا مشاور مشغول بوده است به علاوه مطالب علمی به روز است که همین امر این دوره را منحصر به فرد نموده است.

مزایای این دوره نسبت به سایر دوره های مدیریت رستوران و کافه چیست؟
1-

اولین و بارزترین مزیت این دوره جامعیت و کامل بودن آن است، چرا که همه مطالب و موارد مورد نیاز یک رستوراندار و کافه دار و یا یک مدیر رستوران و کافه را پوشش می دهد.

2-

بیشتر مطالب و نکات گفته شده در این دوره بر اساس سوالات و دغدغه های بوده که مدیران رستوران در طول مشاوره های مختلف پرسیده اند، لذا این امر دوره را عملی و کاربردی نموده است.

3-

از آنجا که اکثر دوره هایی که در ایران با نام مدیریت رستوران و کافه برگزار می شود بسیار خلاصه بوده و عملا برای مدیران و مالکان رستوران کاربردی نیست، و صرفا برای رفع تکلیف، کسب سود و مدرک گرایی برگزار می شود، لذا طولانی و مفصل بودن این دوره یک مزیت و برتری بحساب می آید.

4-

نکته با اهمیت دیگر این دوره جامع مدیریت رستوران و فستفود، پشتیبانی و مشاوره ای دوره در طول مدت برگزاری در قالب یک گروه واتس‌آپ است که تمام شرکت کنندگان در این دوره می‌توانند مشکلات، سوالات و دغدغه های خود را در طول چندماه برگزاری دوره از طریق نرم افزار واتس آپ با مدرس در میان بگذارند.

5-

مزیت مهم دیگر دوره ضمانت آن است، در صورتی که شما بعد از گذراندن دوره و اجرای نکات و آموزش های آن به سود دوبرابر نسبت به اول دوره نرسیدید، می توانید وجه ثبت نامی خود را پس بگیرید.

چرا این دوره به صورت غیر حضوری برگزار می شود؟؟
بدلیل اینکه همه عزیزان شاغل در صنعت رستوران و کافه از هر کجای کشورمان بتوانند از طریق موبایل یا کامپیوتر شخصی خود در این دوره شرکت کنند و از مطالب کاربردی و مفید آن بهره ببرند.

همه کسانی که در این دوره مدیریت و ران اندازی رستوران و کافه شرکت می کنند می توانند به صورت آنلاین در ساعت برگزاری دوره شرکت کنند و در صورتی که به هر دلیل نتوانند به صورت آنلاین شرکت کنند، فیلم دوره برای آن عزیزان ارسال خواهد شد.

غیر حضوری بودن این دوره همچنین باعث کاهش هزینه برگزاری آن نیز شده است.



مدرس و برگزار کننده این دوره کیست؟
این دوره توسط گروه تخصصی «رستومارک» که موسس آن آقای محمد رضایی است برگزار می گردد.

رستومارک خدمات زیر را ارائه می دهد:

مشاوره در زمینه های مدیریت، تبلیغات، برندینگ و سیستم سازی در صنعت رستوران، کافی شاپ و فستفود به شرح زیر است:



1- عارضه یابی و پیدا کردن مشکلات مدیریتی و درآمدی در رستوران ها و ارائه راهکارهای عملی و مطمئن برای حل این مشکلات



2- گروه ما با «سیستم سازی»، کارها را به گونه ای اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می کند که رستوراندار ضمن حضور کمتر در رستوران درآمد بیشتری داشته باشد.



3- اجرای فرایند برند سازی و همینطور برنامه ریزی و اجرای تبلیغات موثر برای افزایش فروش رستوران ها



4- اجرای کمپین های مختلف تبلیغاتی مانند کمپین های افتتاحیه، مناسبتی، تخفیفی و ...



5- اجرای سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری ساده و ارزان(CRM)



6- مشاوره و اجرای فرانچایزینگ و چند شعبه کردن رستوران ها، کافه ها و فست فودها


سرفصل‌های وبینار
۱- اقدامات، ملزومات و اطلاعاتی که قبل از راه اندازی یک کافه یا رستوران مورد نیاز است.

۲-مهارت ها و خصوصیات یک رستوران و رستوراندار موفق

۳- طراحی کانسپت و مهندسی منو

۴- ایجاد ساختار مالی صحیح و مدیریت مالی بهینه

۵- کاست کنترل

۶- تبلیغات و برندسازی در رستوران

۷- مدیریت ارتباط با مشتری

۸- استخدام، اخراج و مسایل مربوط به نیروی انسانی

۹- قوانین بیمه، کار و مالیات

۱۰- و بسیاری مطالب عملی و کاربردی دیگر





مخاطبین
۱- رستوران داران و کافه داران و مالکان فست فودها

۲- مدیران رستوران، کافه و فست فود

۳-کسانی که قصد سرمایه گذاری در صنعت رستوران و کافه دارند

۴- عزیزانی که در صنعت رستوران مشغولند و هدف آنها ارتقای شغلی و رسیدن به جایگاه مدیریت رستوران، فست فود و کافه هست.

۵- سرآشپزان و آشپزان عزیز


مدرس: محمد رضایی ؛ (موسس گروه رستومارک) (مشاور و متخصص در زمینه مدیریت، تبلیغات، برندینگ و سیستم سازی در صنعت رستوران)

همه توضیحات ...