ملاقات اول با تیگو 7 پرو - خودروبانک
نسل اول چری تیگو 7 حضور موفقی را در کشورمان تجربه نمود و علیرغم برچسب قیمتی گران و افت قیمت بالا در بازار دستدومها، توانست به جایگاه نسبتاً خوبی دست یابد و به عنوان یک کراساوور قابل اعتماد و تقریباً لوکس میان مردم شناخته شود.
subscribe us : https://www.youtube.com/Khodrobank?su...
چری تیگو 7 پرو از نظر فنی پیشرفت محسوسی نسبت به نسل اول نداشته و حالا مجدد با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر عرضه شده است. در واقع تیگو 7 پرو از همان موتور قبلی استفاده می کند و هیچ تفاوتی نسبت به آن نکرده اما جعبهدنده 6 سرعته دوکلاچه قبلی جای خودش را به یک سیستم انتقال قدرت CVT با قابلیت شبیهسازی 9 دنده (مشابه نمونه کار شده روی چری آریزو 6 و 5 جدید) داده است که شاید روی کاغذ خصلتهای اسپرت مدل دبلکلاچ را نداشته باشد اما در عوض در بحث استهلاک برتر ظاهر میشود و با راندمان مناسب خود، مصرف سوخت و هزینههای نگهداری را در سطح معقول نگاه خواهد داشت. به عبارت دیگر باید گفت که از نظر پیشرانه و جعبه دنده، تیگو 7 پرو عیناً شبیه به آریزو 6 است.
ویدیوهای بیشتر :
نقاط قوت و ضعف کوییک آر از دید مالک - خودروبانک
نقاط قوت و ضعف کوییک آر از دید مالک -...
فیلم بررسی تیگو 8 پرو مدیران خودرو - خودروبانک
فیلم بررسی تیگو 8 پرو مدیران خودرو - ...
ملاقات اولیه با دایون - خودروبانک Y5 خودروسازی ایلیا
ملاقات اولیه با دایون - خودروبانک Y5 ...
نگاه اولیه به پیکاپ آمیکو آسنا اتوماتیک - خودروبانک
نگاه اولیه به پیکاپ آمیکو آسنا اتومات...
فیلم خط تولید فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور - خودروبانک
فیلم خط تولید فیدلیتی و دیگنیتی بهمن ...
اطلاعات بیشتر در:
https://www.khodrobank.com/cars/چری/4...
#خودروربانک
subscribe us : https://www.youtube.com/Khodrobank?su...
چری تیگو 7 پرو از نظر فنی پیشرفت محسوسی نسبت به نسل اول نداشته و حالا مجدد با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر عرضه شده است. در واقع تیگو 7 پرو از همان موتور قبلی استفاده می کند و هیچ تفاوتی نسبت به آن نکرده اما جعبهدنده 6 سرعته دوکلاچه قبلی جای خودش را به یک سیستم انتقال قدرت CVT با قابلیت شبیهسازی 9 دنده (مشابه نمونه کار شده روی چری آریزو 6 و 5 جدید) داده است که شاید روی کاغذ خصلتهای اسپرت مدل دبلکلاچ را نداشته باشد اما در عوض در بحث استهلاک برتر ظاهر میشود و با راندمان مناسب خود، مصرف سوخت و هزینههای نگهداری را در سطح معقول نگاه خواهد داشت. به عبارت دیگر باید گفت که از نظر پیشرانه و جعبه دنده، تیگو 7 پرو عیناً شبیه به آریزو 6 است.
ویدیوهای بیشتر :
نقاط قوت و ضعف کوییک آر از دید مالک - خودروبانک
نقاط قوت و ضعف کوییک آر از دید مالک -...
فیلم بررسی تیگو 8 پرو مدیران خودرو - خودروبانک
فیلم بررسی تیگو 8 پرو مدیران خودرو - ...
ملاقات اولیه با دایون - خودروبانک Y5 خودروسازی ایلیا
ملاقات اولیه با دایون - خودروبانک Y5 ...
نگاه اولیه به پیکاپ آمیکو آسنا اتوماتیک - خودروبانک
نگاه اولیه به پیکاپ آمیکو آسنا اتومات...
فیلم خط تولید فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور - خودروبانک
فیلم خط تولید فیدلیتی و دیگنیتی بهمن ...
اطلاعات بیشتر در:
https://www.khodrobank.com/cars/چری/4...
#خودروربانک
همه توضیحات ...