انواع پارتیشن اداری و پارتیشن دو جداره بنکو

Benko مبلمان اداری بنکو26100782
Benko مبلمان اداری بنکو26100782
نصب پارتیشن اداری، مزایای زیادی دارد. چنانچه در محیط کار خود، با مشکلاتی از قبیل سر و صدا و یا نبودن یک حریم خصوصی مواجه هستید، ...
نصب پارتیشن اداری، مزایای زیادی دارد. چنانچه در محیط کار خود، با مشکلاتی از قبیل سر و صدا و یا نبودن یک حریم خصوصی مواجه هستید، بدون تردید راه حل مشکل شما، پارتیشن اداری است، مشروط بر این که پارتیشن در محل مناسب نصب گردد. اگر مدیری هستید که مشکل کمبود جا دارید و یا کارمندی هستید که از سر و صدای همکاران خود به ستوه آمده‌اید، مطمئنا با نصب پارتیشن اداری دوجداره مشکل شما حل خواهد شد.
در نتیجه‌ی استفاده از پارتیشن، فضا برای گذاشتن وسایل بیشتر می‌شود. از پارتیشن می‌توان به عنوان یک تابلوی اعلانات استفاده کرد، کمد بایگانی برای گذاشتن فایل‌ها در آن تعبیه کرد و حتی می‌توان به سطح بیرونی (خارج) آن، یک وایت‌برد نصب کرد تا کارمندان بتوانند یادداشت‌های کاری خود را برای همدیگر بروی آن بنویسند.

همه توضیحات ...