تبلیغات در یوتیوب و کسب درآمد از یوتیوب / آموزش تبلیغ در یوتیوب

6,226 بازدید
بیشتر
Mimmo Media
Mimmo Media
سوالاتی همچون : چگونه در یوتیوب تبلیغ کنیم و یا چگونه در یوتیوب معروف شویم چگونه در یوتیوب فالور جمع کنیم و یا پول درآوردن از یو ...
سوالاتی همچون : چگونه در یوتیوب تبلیغ کنیم و یا چگونه در یوتیوب معروف شویم چگونه در یوتیوب فالور جمع کنیم و یا پول درآوردن از یوتیوب همیشه مهم بوده اما لازمه همه اینها داشتن کانال یوتیوب و دیده شدن در یوتیوب میباشد که یکی از هزاراه راه تبلیغ در یوتیوب میباشد

#یوتیوب
#تبلیغ
#گوگل
#یوتیوبر

---------------------
اینستاگرم :
Instagram: mimmo.media

فیس بوک
Facebook: Mimmo.media

توییتر
Twitter: MediaMimmo
--------------------------------------------
ویدیوهای پیشنهادی من

کامنت ها را در یوتیوب ببندیم ؟
چرا در یوتیوب کامنت ویدیو من بسته است...

ساخت کانال یوتیوب با موبایل
ساخت کانال یوتیوب با گوشی - آموزش ساخ...

اصلاح رنگ در فیلمورا
filmora x چگونه در فیلمورا رنگ ویدیوه...

به یوتیوب دروغ بگو
یوتیوب رو گول نزنیم - چگونه در یوتیوب...
--------
در این ویدیو نحوه تبلیغ در یوتیوب و هزینه تبلیغ در یوتیوب و آموزش تبلیغ در یوتیوب را بررسی میکنیم
زمانی که کانال یوتیوب شما سابسکرایبر بیشتری جذب کند و مردم بیشتری ویدیوی شما را ببینند درامد دلاری شما از کانال بیشتر می شود. برای اینکار می توانید اینترنتی در یوتیوب،  به عنوان یک یوتیوبر، روی این بستر به آسانی تبلیغ کنید. در این ویدیو به شما نشان می دهم چگونه تبلیغ خود را تنظیم کنید که بیشترین بازدهی را داشته باشد

تبلیغ در یوتیوب یکی از روش‌های رایج و محبوب تبلیغات ویدیویی است. یوتیوب قدرتمندترین پلتفرم انتشار ویدیو است و میلیاردها کاربر دارد. تبلیغ در یوتیوب، راه و رسمی دارد که باید یاد بگیرید تا بتوانید یک کمپین تبلیغاتی موفق در این پلتفرم پرطرفدار داشته باشید.

محتوای ویدویی بسیار قدرتمند است. به همین دلیل بسیاری از برندها، دنبال تبلیغ خود و محصولات و خدمات شان در قالب فرمت‌های ویدیویی هستند. مهم‌ترین پلتفرم برای تبلیغات ویدیویی در سطح جهانی، یوتیوب است. این پلتفرم به خاطر مخاطبان زیادی که از طیف‌های مختلف دارد، بهترین گزینه برای تبلیغات ویدیویی است.

یوتیوب به تنهایی بیش از یک میلیارد کاربر دارد یعنی یک سوم از کل افرادی که در اینترنت حضور پیدا می‌کنند از یوتیوب هم استفاده می‌کنند. این کاربران، هر روز میلیاردها ساعت از ویدیوها را تماشا می‌کنند و ویدیوهای مختلف، میلیاردها بار دیده می‌شوند.

این آمار و ارقام به اندازه‌ای بزرگ است که حتما شما را متقاعد می‌کند تا تبلیغ در یوتیوب را جدی بگیرید.

یوتیوب در موبایل بیشتر از شبکه‌های کابلی در آمریکا کاربران ۱۸ تا ۴۹ ساله را جذب می‌کند. جذابیت یوتیوب به همین‌ها محدود نمی‌شود.

بنابراین اصلا تعجبی ندارد که چرا این روزها، ویدیو مارکتینگ به سرعت در حال توسعه یافتن است.

اگر می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید از قدرت فوق‌العاده ویدیو مارکتینگ برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنید، این مقاله برای شما است. ابتدا یاد می‌گیرید که تبلیغ در یوتیوب به چه شکلی انجام می‌شود و فرمت‌های مختلف تبلیغ در یوتیوب چگونه است.

سپس به شما نشان خواهیم داد که چطور اولین کمپین تبلیغات در یوتیوب را اجرا کنید. در نهایت، چند نکته در مورد تبلیغ در یوتیوب عنوان می‌کنیم که به شما کمک می‌کند، در تبلیغات یوتیوب خود، تغییرات قابل توجهی ایجاد کنید.

تبلیغ در یوتیوب چیست؟
تبلیغات در یوتیوب از طریق تبلیغات گوگل یا گوگل ادز انجام می‌شود و روشی برای تبلیغ محتوای ویدیویی در یوتیوب یا نتایج جست و جو است که میزان دسترسی کاربران به محتوای شما را افزایش می‌دهد. این تبلیغات ممکن است ویدیوی کوتاهی باشد که بازدیدکنندگان، قبل از هر ویدیوی دیگر می‌بینند یا اینکه در نتایج جست و جوی یوتیوب به نمایش درمی‌آید تا کاربران آن را به طور کامل ببینند.

انواع تبلیغات یوتیوب
شش نوع تبلیغات در یوتیوب امکان‌پذیر است:

۱. تبلیغات تروویو (TrueView ads)

۲. تبلیغات داخل ویدیو غیر قابل رد کردن (Non-skippable instream ads)

۳. تبلیغات بامپر داخل ویدیو (Bumper instream ads)

۴. تبلیغات کارتی اسپانسر دار (Sponsored card ads)

۵. تبلیغات اورلی یا روی ویدیو (Overlay ads)

۶. تبلیغات نمایشی (Display ads)


این نوع از تبلیغات، اصلی‌ترین فرم تبلیغات در یوتیوب است به همین دلیل این مدل را دقیق‌تر و عمیق‌تر از سایر فرمت‌ها معرفی می‌کنیم.

تبلیغات TrueView به بازدیدکنندگان کنترل بیشتری روی تبلیغاتی می‌دهد که می‌بینند. به خاطر همین مورد، گزارش‌های گوگل نشان می‌دهد که از هر ده بیننده، هشت نفر آنها تبلیغات TrueView را به سایر فرمت‌های تبلیغ درون ویدیو ترجیح می‌دهند.

این دسته از تبلیغات برای کسب‌ و کارها نیز عالی هستند.

تبلیغ‌کنندگان فقط برای تبلیغاتی هزینه می‌پردازند که کاربران آنها را برای مدت حداقل ۳۰ ثانیه دیده باشند، یک ویدیوی کوتاه را کامل نگاه کرده باشند یا به طریقی با تبلیغات تعامل داشته باشند مثلا روی دعوت به اقدام‌ها (call-to-action) کلیک کرده باشند.

و از آنجایی که بینندگان ویدیوها می‌توانند انتخاب کنند که تبلیغی را ببینند یا رد کنند به همین خاطر، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند در هزینه تبلیغات خود صرفه‌جویی کنند و برای مخاطبانی هزینه می‌کنند که مشتاق دیدن تبلیغات هستند.

یوتیوب گزارش می‌دهد که طولانی‌ترین تبلیغات ویدیویی TrueView می‌تواند ۶ دقیقه باشد و کمترین مقدار آن ۱۲ ثانیه است.

دو نوع اصلی از تبلیغات TrueView وجود دارد؛ یکی تبلیغات این‌استریم (in-stream ads) و دیگری تبلیغات دیسکاوری (discovery ads). هر کدام از این انواع تبلیغات را جداگانه معرفی می‌کنیم.

تبلیغات TrueView Instream
این تبلیغات قبل از ویدیوی مورد نظر کاربر، به نمایش در می‌آیند.




چگونه در یوتیوب تبلیغ کنیم / آموزش تبلیغ در یوتیوب



تبلیغات در یوتیوب و کسب درآمد از یوتیوب / چگونه در یوتیوب موفق شویم

همه توضیحات ...