امین فیض پور، مدیر پرفورمنس دیجیکالا از چالشهای مارکتینگ اتومیشن میگوید
او بیان میکند که امروزه مارکتینگ اتومیشن در ایران در مراحل ابتدایی است و یکی از اصلیترین چالشهای این حوزه در ایران، پیادهسازی درستِ مارکتینگ اتومیشن در کسبوکارها و مخصوصا کسبوکارهای کوچک است که میتوانند بیشترین نفع را از این موضوع ببرند.
همچنین امین فیض پور، آینده مارکتینگ اتومیشن در ایران را به دلیل ظهور تکنولوژیهای جدیدی مانند هوش مصنوعی، روشن پیشبینی میکند.
همچنین امین فیض پور، آینده مارکتینگ اتومیشن در ایران را به دلیل ظهور تکنولوژیهای جدیدی مانند هوش مصنوعی، روشن پیشبینی میکند.
همه توضیحات ...