👈سفر مشتری در قیف فروش 👈

Masoud Aloohimi مسعود الوهیمی
Masoud Aloohimi مسعود الوهیمی
🪙🗯وقتی صحبت از ...
🪙🗯وقتی صحبت از #جذب_مشتری به میون میاد باید بدونیم مشتری یا مخاطب چطور فکر میکنه و تصمیم میگیره تا بتونیم جوری رفتار کنیم و خدمات خودمونو بهش نشون بدیم که براش جذاب و مفید باشه.

🌟📊توی #بازاریابی یه چیزی به اسم #قیف_فروش طراحی شده و مسیری که کاربر طی میکنه تا مشتری بشه رو نشون میده

😇 برای اینکه کار درست پیش بره و کاربرا #تعامل کافی با برند شما داشته باشند و اعتماد کنند و در نهایت خرید کنند اول نباید فکر و ذکرتون فروش باشه
📚📝اول باید برادریتون رو ثابت کنید . بهش خوراک محتوایی جانبخش و ارزش آفرین بدین بعد واکنشش رو توی هر مرحله از #سفر_مشتری بررسی کنید و باهاش به یه زبان مشترک برسین .

🙂💰😎تازه وقتی  که حسابی خودتون توی دلش جا کردین #کمپین_فروش طراحی کنید و با خیال نسبتا آسوده تر منتظر باشین که #مخاطب_هدف شما وفادارانه ازتون خرید میکنه.

 
#فروش_آنلاین #بازاریابی_فروش #بازاریابی_محتوا #محتواسازی #بازاریابی_و_فروش #مارکتینگ #مسعود_الوهیمی #منتورینگ_سئو #بازاریابی_دیجیتالی #نرخ_تبدیل #معرفی_محصول #جذب_مشتری #دیجیتالمارکتینگ #فروشنده #استراتژی_بازاریابی #جذب_مخاطب #

همه توضیحات ...