سال نو، هویت نو | ری‌برندینگ ایران اسپورتر

IRANSPORTER
IRANSPORTER
امسال خواستیم به روشی متفاوت و با هویتی جدید سال جدید رو شروع کنیم. حدود شش ماه هست که در حال کار کردن روی ...
امسال خواستیم به روشی متفاوت و با هویتی جدید سال جدید رو شروع کنیم. حدود شش ماه هست که در حال کار کردن روی #ری_برندینگ ایران‌اسپورتر بودیم، خیلی سوالات را بررسی کردیم و مدلهای موفق دنیا را دیدیم، قصد داشتیم که این تغییر هویت صرفا یک تغییر لوگو و رنگ نباشد و براساس واقعیت و بازخوردهای مشتریان و اعضای تیم شکل بگیرد.
در این مسیر از تیم های حرفه ای مشاوره گرفتیم و در نهایت کارمان را با "استودیو مشق" شروع کردیم، در این راه، اتودهای بسیاری زده شد و صحبت های عمیقی در حوزه برندِ ایران‌اسپورتر شکل گرفت تا به نتیجه حاضر رسیدیم. گاهی خودمان از طرحی خوشمان می آمد اما چون مناسب برندمان و آینده ایران‌اسپورتر نبود باید رد میشد و این یکی از سخت‌ترین مراحل این کار بود.
در این راه حامد حکیمی و تیمش با صبوری و رفتار بسیار حرفه‌ای به ما کمک کردند تا این هویت جدید با خرد جمعی شکل گرفت. این هویت بر پایه سرزندگی، قدرت و انعطاف است و از همه مهمتر قابل توسعه با تکنیک های مختلف و در رسانه های مختلف هم می‌باشد.
با شروع سال جدید خواستیم هویت جدیدمان را به شما ارایه کردیم و امیدواریم که با توسعه هر روزه این هویت، حرکتی موثر در مسیر برندسازی استاندارد داشته باشیم. این اول مسیر برند ایران اسپورتر هست چون ما به برندِ پویا و داینامیک معتقدیم و دوست داریم شما هم ارتباط اثربخشی با این برند برقرار کنید پس در نتیجه این بنردینگ تا سال‌های سال در حال توسعه خواهد بود و سعی می‌کنیم هر روز بهترش کنیم.

با احترام
تیم ایران اسپورتر

همه توضیحات ...