قسمت دوم آموزش رایگان صفر تا صدی پروژه محور Vray 3d max

Reza Khodadadi
Reza Khodadadi
جهت آموزش حضوری و رفع اشکال :09191690295موضوع های مطرح شده در این قسمت:1_مدل سازی یک پروژه ویلایی واقعی ...
جهت آموزش حضوری و رفع اشکال :
09191690295


موضوع های مطرح شده در این قسمت:
1_مدل سازی یک پروژه ویلایی واقعی
2_مرور edit spline
3_مرور edit poly
ویدئو های بیشتر من در :
سایت من :
www.rezarts.ir
Instagram :
Instagram: reza.khodad...​
لینک آپارات:
https://www.aparat.com/playlist/755649​
..
لطفا جهت حمایت، من رو سابسکرایب کنین و لایک و کامنتو زنگوله و ... رو بزنین . ممنونم
.

--------------------
ویدئو های بیشتر من در :
سایت من :
www.rezarts.ir
Instagram :
Instagram: reza.khodadadi.motion
لینک آپارات:
https://www.aparat.com/playlist/755649
.

هر هفته، شنبه ها و سه شنبه ها ساعت 17 قسمت  جدید  آموزش رایگان صفر تا صدی نرم افزارتری دی مکس رو میتونین ببینین و سوالات خودتونو بپرسین.
.
با چه ابزار هایی آشنا میشیم ؟

0_بررسی مفاهیم اولیه رندرینگ و مقایسه الگوریتم های رندرینگ از نقطه نظرهای مختلف برای ارتباط بهتر هنرجو با پلاگین vray

1_آموزش نسبت دادن پلاگین vray و در اختیار گرفتن آن به صورت Activeshade(RT) و production در نرم افزار

2_بررسی اندازه ابعاد و تناسب تصویر در پنجره output size و بررسی پنجره Print size wizard

3_بررسی منابع نوری در پنجره Vray IES ، Vray Sun ، Vray light برای نورپردازی فضای داخلی و خارجی

4_بررسی مفاهیم Subdive و Sampling در نرم افزار برای انجام محاسبات optimize

5_بررسی تخصصی منبع نوری Dome light و استفاده از عکس های HDR برای انجام نورپردازی فیزیکال

6_بررسی و آموزش نسبت دادن عکس های Screen و Spherical به بخش Background Enviroment

7_آموزش کار با Physical Camera از قبیل کنترل نور صحنه ( Exposure Control ) و آموزش ایجاد افکت DOF با دوربین و هچنین تنظیمات رنگ با White Balance

8_بررسی موتورهای محاسبه گر Light cache ، Irradiance map ، Brute force برای بخش های Primary engine و Secondery engine در پنجره GI

9_کنترل Exposure و آشنایی با Color mapping برای کنترل سوختگی ها

10_بررسی و آموزش ساخت متریال های پرکاربرد و همچنین اصلاح آنها

11_بررسی مفهوم Gamma

12_بررسی دقیق image sampler ( Antialiasing) و نحوه کار با Bucket و Progressive

13_آموزش طریقه گرفتن mesh export و Proxy برای سبک سازی viewport

14_آموزش Vray Fur برای ساخت چمن

15_آموزش تکنیک های نسبت دادن تکسچر به سطوح آبجکت با استفاده uvw map و همچنین بررسی مفهوم

Polygon material IDS) )_ (Multi / Sub _ object)

16_استفاده از Bach Render و آموزش گرفتن Save Archive

و خیلی نکته های کاربردی که تا الان خودم پیدا کردم ...

همه توضیحات ...