آموزش رفتار حرفه ای در محیط کار قسمت ۱

2,170 بازدید
بیشتر
Maktabkhooneh
Maktabkhooneh
روان‌شناسی یکی از مهم‌‌ترین مهارت‌هایی است که پرسنل اداری و در واقع افرادی که با ارباب‌رجوع سروکار دارند، باید بیاموزند.قطعا ...
روان‌شناسی یکی از مهم‌‌ترین مهارت‌هایی است که پرسنل اداری و در واقع افرادی که با ارباب‌رجوع سروکار دارند، باید بیاموزند.
قطعاً همه ما حداقل یکبار برای انجام کاری به ادارات مختلف و بانک‌‌ها سر زده‌ایم یا حتی به مطب پزشک مراجعه کرده‌ایم. تابه‌حال به رفتار منشی‌ها یا کادر اداری شرکت‌های مختلف دقت کرده‌اید؟ چند درصد از آن‌ها با صبوری و لحنی زیبا و اعصاب آرام به پرسش‌های شما پاسخ داده‌اند؟ چقدر از رفتار آن‌ها راضی بوده و دفعه بعد با علاقه به آن اداره یا مطب پزشک مراجعه کرده‌اید؟
معمولاً اکثر کارمندان اداری و منشی‌ها به دلیل فشار کار و ازدحام ارباب‌رجوع، از آستانه صبر پایینی برخوردار هستند. آیا می‌توان فشار کار و ازدحام جمعیت را کاهش داد؟ قطعاً خیر. اما می‌توان یاد گرفت که با وجود تمام مشکلات میزان صبر و کنترل درونی را افزایش داد و با مراجعان با ملایمت برخورد کرد.


استاد: سارا نظری
سارا نظری دانش‌آموخته‌ی مدیریت از دانشگاه تهران و مدرس، مشاور و نویسنده در حوزه‌ی مدیریت منابع انسانی، ارتباطات، مذاکره و مهارت‌های شغلی و روان‌شناختی مدیران می‌باشد. از سوابق اجرایی ایشان می‌توان به تدریس و مشاوره در مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران، معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری ستاد نانو، دانشگاه اصفهان، دانشگاه کرمان، مرکز تربیت مربی، شتاب‌دهنده سریر و شرکت آسیاتک اشاره کرد

برای مشاهده  آموزش رفتار حرفه‌ای در محیط کار در مکتب‌خونه از طریق لینک‌ زیر وارد شوید
https://mktb.me/o3jw

همه توضیحات ...