آموزش کامل مدلسازی سه بعدی با مایا (فارسی)

2,933 بازدید
بیشتر
کانال ساده ترین آموزشها
کانال ساده ترین آموزشها
ادامه تمام آموزشها در بخش وی آی پی میباشددوستان جهت عضویت در کانال وی آی پی ما به آی دی تلگرام من پیام دهید ...
ادامه تمام آموزشها در بخش وی آی پی میباشد
دوستان جهت عضویت در کانال وی آی پی ما به آی دی تلگرام من پیام دهید
https://t.me/sayedahmadebrahim
قیمتهای کانال وی آی پی
5 دلار عضویت اصلی
10 دلار قابلیت دسترسی شما به بیش از 500 گیگ آموزش
15 دلار قابلیت دسترسی شما به بیش از 1000 گیگ آموزش
25 دلار قابلیت دسترسی شما به بیش از 2000 گیگ آموزش
50 دلار قابلیت دسترسی شما به بیش از 5000 گیگ آموزش آموزش کامل مدلسازی سه بعدی با مایا ( به زبان فارسی )


١ - آشنایی با نرم افزار
شروع کار با نرم افزار - آشنایی با محیط کاری - نماهای دید

٢ - آشنایی با View Cube
کار با مکعب دید - تنظیمات View Cube

٣ - کار با View Portها
پیمایش مدل و زوایای دید - شیوه های مختلف نمایش

۴ - استفاده از محیط کاری
کار با Hotbox و Marking Menus - سفارشی کردن محیط کاری - ساختار پروژه های Maya

۵ - مدل سازی Polygonal
رسم Polygonهای ساده (١) - رسم Polygonهای ساده (٢) - تنظیمات Polygonها

۶ - ویرایش آبجکت ها
انتخاب آبجکت ها - جابجا کردن آبجکت ها - چرخاندن و تغییر اندازه آبجکت ها

٧ - کار با نقطه Pivot و Snap
آشنایی با نقطه Pivot - خصوصیت Snap

٨ - پانل های ویرایشی آبجکت ها
پانل Channel Box - پانل Attribute Editor

٩ - سازماندهی آبجکت ها
آشنایی با Outliner - ایجاد سلسله مراتب - گروه بندی آبجکت ها - آشنایی با Hypergraph

١٠ - مدیریت آبجکت ها
نمایش و عدم نمایش آبجکت ها - کار با لایه ها - ماسک های انتخاب

١١ - ویرایش مدل های Polygonal (١)
مؤلفه های سازنده آبجکت - خصوصیت Soft Selection - نمایش سطوح Subdivision

١٢ - ویرایش مدل های Polygonal (٢)
دستور Smooth - دستور Extrude - آشنایی با History آبجکت ها

١٣ - مدل سازی ساختمان
شبیه سازی یک ساختمان (١) - شبیه سازی یک ساختمان (٢)

١۴ - کار با تصاویر
کار با تصاویر

١۵ - مدل سازی پرنده
ایجاد بدن پرنده - ایجاد پاهای پرنده - ایجاد بال های پرنده

١۶ - آشنایی با Normalها
کار با Face Normalها - کار با Vertex Normalها

١٧ - آشنایی با ابزار Sculpt Geometry
ابزار Sculpt Geometry (١) - ابزار Sculpt Geometry (٢)

١٨ - دستورات ویرایشی Polygonها
دستور Wedge - دستور Bevel

١٩ - برش آبجکت ها (١)
ابزار Cut Faces - ابزار Multi-Cut

٢٠ - برش آبجکت ها (٢)
دستور Bridge - شبیه سازی چشم ماهی

٢١ - مدل سازی Symmetric
دستور Duplicate Special - دستور Mirror - ترکیب و ادغام رئوس

٢٢ - سایر ابزارهای Polygon
کار با Booleanها - ابزار Crease

٢٣ - آشنایی با Deformerها
آشنایی با دستور Lattice - کار با Deformerهای غیرخطی (١) - کار با Deformerهای غیرخطی (٢)

همه توضیحات ...