ماسوله : 💫😍 جواهری در آغوش جنگل های گیلان - بازار سنتی ماسوله ( ولاگ سفر ) | Iranian village Masuleh

Mary and Reza
به روز چهارم سفر رسیدیم.بعد از رشت گردی دیروز ، به سمت روستای ماسوله سفر میکنیم .ماسوله یکی از دیدنی ترین روستاهای ایران ...
به روز چهارم سفر رسیدیم.
بعد از رشت گردی دیروز ، به سمت روستای ماسوله سفر میکنیم .
ماسوله یکی از دیدنی ترین روستاهای ایران هست که با خانه های پلکانی معروف هست .
قراره در اقامتگاهی که رزرو کردیم شب ماهی درست کنیم و بعد بخوابیم .
صبحمون با یک صبحانه دلچسب شروع میشه و بعد بازار گردی در روستا ماسوله .
ماسوله خیلی آب و هوای خوبی داره به طوری که تابستون هم هواش کاملا خنکه.
در ویدیو نکاتی که قبل سفر به مساوله رو باید بدونی رو ذکر کردیم .
مقصد بعدی ما قلعه رودخان فومن هست که در ولاگ بعدی بهش سر میزنیم.
___________________________________
🔴دوستان خوب و همراهان همیشگی💛💙
در حال حاضر، ما با تلاش و همت شما دنبال کنندگان عزیز، به یک جامعه فعال و پویا تبدیل شدیم. اما برای رسیدن به هدفمان و تولید محتوای بیشتر و بهتر،نیاز به حمایت شما داریم.
اگر تمایل دارید مارو در این راه یاری کنید، می‌تونید از لینک زیر استفاده کنید، همینطور مارو با به اشتراک گذاشتن محتوای ما به دوستان خود معرفی کنید. هر گونه حمایت شما برای ما بسیار ارزشمند هست و باعث خوشحالی و انگیزه بیشتری برای تولید محتوای بهتر و بیشتر میشه😉
لینک حمایت مالی:

خوش باشین💛💙
___________________________________
برای راحتی دسترسی شما به بخش های مختلف ولاگ ،چپتربندی های زیر قرار داده شده است:

00:00 شروع ولاگ
09:31 چشمه تاریخی ماسوله
10:57 قیمت عوارضی ماسوله
11:57 آنچه در ولاگ های آینده خواهید دید

We reached the fourth day of the trip.
After yesterday's Rasht tour, we will travel to Masuleh village.
Masoleh is one of the most spectacular villages in Iran, which is famous for its terraced houses.
We are going to cook fish at night in the accommodation we booked and then sleep.
Our morning starts with a hearty breakfast and then we go to the market in Masuleh village.
Masuleh has a very good climate, so that the air is quite cool in summer.
In the video, we mentioned the points that you should know before traveling to Masaule.
Our next destination is Rudkhan Foman Castle, which we will visit in the next vlog.

روز اول سفر ( قطار سواری ) : ولاگ سفر با قطار پنج ستاره فدک مشهد ب...
روز دوم سفر ( ماشین خریدیم ) :وسط سفر ماشین خریدیم 😂😍 - ولاگ تهرانگ...
روز سوم سفر ( جنگل سراوان ) :ولاگ سفر رشت و بازدید از پارک جنگلی س...
روز سوم سفر ( رشت گردی ) : ولاگ رشت گردی و 😍 کلی خرید از بازار ب...
روز چهارم سفر ( ماسوله گردی ) : ماسوله : 💫😍 جواهری در آغوش جنگل های گ...
روز چهارم سفر ( قلعه رودخان ) : قلعه رودخان هزار پله فومن - ولاگ سفر ...
روز پنجم سفر ( رامسر گردی ) : ولاگ سفر رامسر - 😍 تو یک روز بهترین ج...

✅ درباره ما و هدفمون:
سلام به کانال ما (MARY and REZA) خوش اومدید.
اگر به کانال ما سابسکرایب نکردی ،فراموش نکن که سابسکرایب کنی تا بتونی کلی ولاگ سفر به جاهای مختلف ایران رو ببینی.با کلی جاذبه گردشگری ایران آشنا میشی و از ایران زیبا و جاهای دیدنی ایران نهایت لذت رو ببری.

✅ پیام خاص برای تو:
میخوام بگم که وقت تو برای ما ارزشمنده پس سعی کردیم جوری فیلم برداری و ادیت کنیم که نهایت لذت رو ببری و با ماسوله زیبا بیشتر آشنا بشی .در ولاگ بعدی قراره ببریمت به قلع رودخان فومن و پیشنهاد میکنیم از دستش ندی بس که این قلعه زیباست .
*ممنون که زمانتو با ما به اشتراک گذاشتی و این پیام رو خوندی.امیدواریم تونسته باشیم لحظاتی ناب رو برات رقم زده باشیم.اگر از این ویدیو خوشت اومد حتما لایک کن.ما بدون کمک تو نمیتونیم رشد کنیم.

نظرت در مورد روستای ماسوله چیه ؟
اگر به اینجا سفر کردی تجربیاتتو با ما در میون بذار . لذت میبریم از خوندن تجربیاتت