بخش‌هایی از کتاب راندن برای شاد کردن - نسل نواندیش

انتشارات نسل نواندیش
انتشارات نسل نواندیش
گذار از مشتری مداری به مشتری نوازیراندن برای شاد کردن نوشته شد تا نشان دهد چگونه رهبران مرسدس بنز تلاش کردند شرکت را به ...
گذار از مشتری مداری به مشتری نوازی

راندن برای شاد کردن نوشته شد تا نشان دهد چگونه رهبران مرسدس بنز تلاش کردند شرکت را به ارائه‌دهنده تجربه‌ای تبدیل کنند که اگر بهتر از برندهای اسطوره‌ای خدمات‌رسانی نبود، اما هم‌تراز آنان بود. این کتاب بدین منظور دو هدف اصلی را دنبال می‌کند. نخست اینکه از چشم‌انداز راهبردی، برنامه‌ریزی ماهرانه و موانع در طول سفر چندساله مرسدس بنز به شما دید درونی انحصاری بدهد. افزون بر این، این کتاب نقشه راهی را ارائه می‌کند که شما می‌توانید از آن به منظور هدایت گروه و تجارت خود به‌سوی فرهنگ وسواس در مورد مشتری و ارائه‌دهنده تجربه‌های نوآورانه مشتری بهره ببرید.

تهیه کتاب از وبسایت انتشارات نسل نواندیش
https://naslenowandish.com/686-.html

همه توضیحات ...