تيزر تبليغاتي زرماكارون
گاهی لازم است برای یک رویداد بخصوص یک ویدیو بسازید؛ به عنوان نمونه، پوشش ویدیویی یک حرکت تبلیغاتی دیگر. در گوریلا مارکتینگ شرکتهایی که توانایی تبلیغات گسترده ندارند با برگزاری یک ایونت خلاقانه سعی میکنند بیشترین بازدهی را از پوشش ویدیویی آن در رسانههای دیگر به دست بیاورند. حتما نمونههای این ویدیوها را دیدهاید: مثل شرکت نتفلیکس که برای تبلیغ سریالی که در ژانر وحشت ساخته بود و قرار بود پخش شود، تابلوی عریضی ترتیب داد تا همگام با عابری که از کنار این تابلو میگذرد فیگور وحشتناکی رد شود و بعد از عبود از تابلو از آن بیرون بیاید و فرد را وحشتزده کند. ویدیوی این رویداد نباید ساده باشد و صرفا یک ویدیوی مستند باشد بلکه باید در دل خود خلاقیت داشته باشد. ما در رویدادی که قرار بود برند نام خود را به پرواز درآورد، علاوه بر چالش ثبت آن، نیازمند خلاقیت بودیم و با اینکه این هواپیما در محیط فرودگاه چرخید، تصویر آن را در سطح شهر آوردیم تا توجه بیشتری به خود جلب کند.
همه توضیحات ...