چگونه مشتریان صادراتی را پیدا کنید؟

2,639 بازدید
بیشتر
AradBranding.com
AradBranding.com
خیلی از افراد دنبال این هستند که طرح شتاب آراد برندینگ یعنی چه و چه کاربردهایی دارد؟ چکار می کند؟ این طرح برای چه افرادی مناسب ا ...
خیلی از افراد دنبال این هستند که طرح شتاب آراد برندینگ یعنی چه و چه کاربردهایی دارد؟ چکار می کند؟ این طرح برای چه افرادی مناسب است؟امروز می خواهم در رابطه با همه مواردی که مرتبط با طرح شتاب هست صحبت کنم.


اول از همه در دل خود سایت
دوم گوگل می آید محتوای سایت شما را به افرادی که در گوگل عبارت ها یا کلیدواژگانی را جستجو می کنند نمایش خواهد داد. بعنوان مثال اگر من فروشنده لپتاپ هستم می آیم روی سایتم تبلیغاتی در رابطه با لپتاپ انجام می دهم. محتوایی تولید می کنم که این محتوا دارای یکسری کلید واژه ها می باشد بعنوان مثال کسی که می آید در گوگل جستجو می کند خرید لپتاپ مثلاً asus وقتی این واژه را جستجو می کند سایت من در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود و بعد از اینکه نمایش داده شد آن مشتری روی سایت من کلیک می کند و اطلاعات سایت من را پیدا می کند و شماره تماس یا فرمی اگر وجود دارد را پیدا خواهد کرد اطلاعات خود را در آن ثبت می کند یا مستقیم با من تماس می گیرد برای محصولی که من تبلیغات آن را انجام داده ام. بعنوان فروشنده. پس فروشندگان با تولید محتوا مقالاتی را در وب سایت خود می گذارند که بعد از آن گوگل آن مقالات را در وبسایت خود نمایش می دهد. کلید واژه ها زمانی جستجو می کند متوجه می شود که ما در این حوزه کار می کنیم. و سایت ما را به مشتری ها نشان خواهد داد.




طرح شتاب چیست؟
ما برای اینکه در گوگل بتوانیم جایگاه کسب کنیم و دیده شویم و مشتری ها مارا در آنجا پیدا کنند باید تولید محتوا انجام دهیم. این فرآیند تولید محتوا تا نمایش مشتری یک بازه زمانی طول خواهد کشید مثلاً سه ماه، چهار ماه، شش ماه طول خواهد کشید تا محتوای ما توسط گوگل در صفحه اول گوگل نمایش داده شود. این برای سایت های فارسی بسیار به صرفه می باشد. با هزینه بسیار اندکی شما با گذاشتن زمان چهار الی شش ماهه در صفحه اول گوگل دیده خواهید شد. اما زمانی است کسی می گوید که من می خواهم سریع به مشتری برسم. سریع می خواهم دیده شوم. نمی خواهم چهار ماه منتظر باشم. می خواهم امروز با مشتری ارتباط بگیرد.
در چنین حالتی گوگل بیان می کند. می گوید شما به من پول بدهید آن کلید واژگانی که دوست داری من کاری می کنم که وبسایت شما در آن کلید واژه ها صفحه اول بیاید و هرکس روی وب سایت شما کلیک کرد من از آن پول شارژی که به من دادی این شارژی که اتفاق افتاد من ۱۰ دلار از شما می گیریم ۲۰ دلار از شما می گیرم به ازای هر کلیک یک دلار از شما خواهم گرفت. بستگی به رقابت در آن کلید واژه دارد.


اگر در حوزه لپتاپ من بخواهم کارکنم به ازای هر کلیک ۱۰ دلار از شما می گیرم. هر کسی که کلیک کند. کاری ندارد گوگل که آن فردی که کلیک کرد آیا از شما کالا را خریداری خواهد کرد یا خیر؟ معیار گوگل برای بازدید وبسایت شما کلیک می باشد. چه اتفاقی خواهد افتاد؟
اگر سایت های فارسی خودمان را بیاییم به گوگل پول بدهیم چون به ازای هر کلیک بین ۳ دلار تا ۱۰ دلار گوگل کسر می کند نرخ دلار امروز بعنوان مثال ۲۴۰۰۰ تومان می باشد. اگر بخواهد یک کلیک انجام شود و بشود ۲۴۰۰۰۰ تومان به ازای هر کلیک پرداخت کرده اید و این برای ما ایرانی ها به صرفه نیست. چون مردم ایران سریع و راحت کلیک خواهند کرد به ازای سایت ما را در گوگل می بینند و بعضا خریداری نمی کنند. ما داریم روزانه ۲۴۰۰۰۰ تومان پول خرج می کنیم برای کاربرانی که قصد خرید از وب سایت ما را ندارند.
داستان خیلی متفاوت خواهد شد. و می دانید وقتی وب سایت شما بیاید صفحه اول حداقل شما روزی صد عدد کلیک خواهید گرفت. البته ما می توانیم به گوگل دستور دهیم روزانه چند کلیک بگیرد. و چقدر از بودجه ما کسر شود پس تبلیغات در گوگل بصورت اینکه من به گوگل پول بدهم تا سایت من را نشان دهد. برای ایرانی ها بصرفه نیست. چون می خواهد کلیک کند تهش هم بفروشد از یک معامله ای در بازار داخل می خواهد چقدر سود بگیرد؟ و اصلاً برای ایشان به صرفه نیست. امروز تجربه به ما می گوید که برای تجار ایرانی تبلیغات در گوگل که به گوگل پول بدهیم تا سایت ما را نشان بدهد برای ایرانی ها به صرفه نیست.
اما زمانی می گویید من می خواهم صادرات کنم. یعنی می خواهم مشتری خارجی پیدا کنم الان برای یافتن مشتری خارجی به صرفه است. من یک مشتری خارجی پیدا کنم پولش بشود اصلاً ۵۰۰۰۰۰ تومان یک مشتری خارجی ۵۰۰ تومان می ارزد. تا اینکه من بخواهم در یک نمایشگاه شرکت کنم که چندصد میلیون تومان از دست بدهم.


ادامه در :



https://aradbranding.com/how-to-have-...

همه توضیحات ...