یک مباحثه ی علمی در حوزه تکنولوژی!
یادآوری این چالش با #معلم جهانی حوزه فناوری با نگاه به #خلاقیت و با تاکید بر #یاریگری(مشارکت) در برابر #رقابت، آنچنان با #تناوردگی صبوری در چشمانش همراه بود که اختلاف نظر همچنان پابرجایم با ایشان و همزمان تصویرِ "برفی که بر موی و ابرو و محاسناش باریده است"، خاطرهای چنان جاودانه در ذهنم میسازد که در #روز_جهانی_معلم - / که از قضا "مهر که دو نیم می شود"، با زادروز این معلم کوچک همیشه دانش آموز نیز همراه می گردد/.- آنجا که با مکث و لبخند و تامل عمیقاش درمیآمیزد، گویی حسی چنان، "شاید تولدی دیگر" را به یادم می آورد و عرقریزانِ روحِ یک معلم، برای تجلی #شدنها و شاید یک معلم جهانی شدن را... " ( کاوه فرهادی)
شش سال پیش در چنین روزهایی، مباحثه ای کوتاه با پروفسور آدام زیرمی (Adam Szirmai ) استادی برجسته با شهرتی جهانی در حوزه ی توسعه اقتصادی دانشگاه سازمان ملل متحد و عضو موسسه تحقیقات اقتصادی و اجتماعی "ماسترخیت"
فایل کامل این پرسش و پاسخ را در فایل بالا 👆 و یا به آدرس ذیل میتوانید ملاحظه بفرمائید:
https://t.me/kaveh_farhadi/6124
#روز_جهانی_معلم
#خلاقیت
#مشارکت_به_جای_رقابت
#عرق_ریزان_روحِ_یک_معلم
#شدن
#معلمی_جهانی_شدن
شش سال پیش در چنین روزهایی، مباحثه ای کوتاه با پروفسور آدام زیرمی (Adam Szirmai ) استادی برجسته با شهرتی جهانی در حوزه ی توسعه اقتصادی دانشگاه سازمان ملل متحد و عضو موسسه تحقیقات اقتصادی و اجتماعی "ماسترخیت"
فایل کامل این پرسش و پاسخ را در فایل بالا 👆 و یا به آدرس ذیل میتوانید ملاحظه بفرمائید:
https://t.me/kaveh_farhadi/6124
#روز_جهانی_معلم
#خلاقیت
#مشارکت_به_جای_رقابت
#عرق_ریزان_روحِ_یک_معلم
#شدن
#معلمی_جهانی_شدن
همه توضیحات ...