روانشناسی مصرف کننده یا روانشناسی فروش و تبلیغات چیست؟
روانشناسی مصرف کننده یا فروش بیان می دارد که چگونه باید تبلیغات کرد تا بتوان مخاطب را جذب کرد بطوری که تا تبلغات ما را می بینید، در اولین فرصت به دنبال تهیه محصول ما باشد. تحلیل رفتار مصرف کننده، اینکه خریدها چگونه انجام می شود و چگونگی تکرار رفتار خرید و ... از جمله مواردی است که در این مبحث مورد توجه قرار میگیرد. این حوزه متاسفانه در ایران زیاد مورد توجه قرار نگرفته است. توضیحات بیشتر در این زمینه را از زبان آقای فتوت بشنوید.
همه توضیحات ...