خلاصه کتاب بازاریابی چریکی، اثر جی کنراد لوینسون و جینی لوینسون | Guerrilla Marketing

1,194 بازدید
بیشتر
mediakadeh
mediakadeh
بازاریابی چریکی! نوعی بازاریابی است که شاید نامی نامناسب داشته باشد، اما مطمئن باشید روشی پرکاربرد، سودمند و مملو از نوآوری و خل ...
بازاریابی چریکی! نوعی بازاریابی است که شاید نامی نامناسب داشته باشد، اما مطمئن باشید روشی پرکاربرد، سودمند و مملو از نوآوری و خلاقیت در دنیای تجارت امروزی محسوب می‌شود.

این کتاب که به عنوان کتابی مقدس در دنیای بازاریابی شناخته می‌شود در سال ۱۹۸۳ توسط جی کنراد لوینسون و جینی لوینسون نوشته شد و پس از انتشار، تحولی عظیم در استراتژی‌های بازاریابی موجود در بازار بوجود آورد. این کتاب، رابطی کاربردی و ارزشمند را میان شما و مشتریان کالا یا خدمات شما با به کارگیری حداقل منابع برقرار می‌کند. اگر صاحب کسب‌وکار کوچک یا حتی قدیمی و بزرگ هستید، مطالعه این کتاب برای شما ضروری است.

mediakadeh | مدیاکده

✅ مرجع «خلاصه» ارزشمندترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا

✅ نکات جذاب و کاربردی از کتاب‌ها و مطالب به‌روز برای افراد پرمشغله

صفحه اینستاگرام:
@mediakadeh.official

#podcast #media #book #ebook #entertainment #پادکست# کتاب# ویدیو #روانشناسی #کارآفرینی #Management #Leadership #Psychology #Entrepreneurship #Growth #developmentskills #خلاصه_کتاب

همه توضیحات ...