وبینار چگونه برند کارفرمایی قوی بسازیم ؟ (مدرس: حسن قلیچ خانی ؛ متخصص برندکارفرمایی دیجیکالا)
توضیحات وبینار
هر شرکت و مجموعهای که با جذب نیروی متخصص سر و کار دارد، باید برند کارفرمایی جذابی داشته باشد تا این افراد تمایل به همکاری با آن شرکت را داشته باشند و به اصطلاح کارکردن در آن شرکت برای کارجویان جذاب باشد.
برند کارفرمایی به نوعی ترجمهی برند سازمان به زبان منابع انسانی است. برندسازی کارفرمایی، یک پروسه است و باید این کار در سازمان شما جریان داشته باشد و حداقل یک نفر مسئول آن باشد و همیشه حواسش به این بخش باشد.
شما در پروسه برندسازی کارفرمایی مدام باید روند فعالیت خود را بررسی کرده و پروسهها و اقدامات برندسازی کارفرماییتان را بازنگری نمایید.
سرفصلهای وبینار
برند کارفرمایی چه هست و چه نیست؟
برندسازی کارفرمایی در ایران و چگونه این پوزیشن را به عنوان یک شغل برای مسیر شغلیمان انتخاب کنیم؟
چرا روی برندکارفرمایی کار کنیم؟
برند کارفرمایی چه ارتباطی با برند شرکت دارد؟
مسیر برندسازی کارفرمایی
ارزش پیشنهادی کارفرما و مثال های آن
مخاطبین
کارشناسان منابع انسانی
کارشناسان برندینگ
مدرس: حسن قلیچ خانی ؛ متخصص برندکارفرمایی دیجیکالا
هر شرکت و مجموعهای که با جذب نیروی متخصص سر و کار دارد، باید برند کارفرمایی جذابی داشته باشد تا این افراد تمایل به همکاری با آن شرکت را داشته باشند و به اصطلاح کارکردن در آن شرکت برای کارجویان جذاب باشد.
برند کارفرمایی به نوعی ترجمهی برند سازمان به زبان منابع انسانی است. برندسازی کارفرمایی، یک پروسه است و باید این کار در سازمان شما جریان داشته باشد و حداقل یک نفر مسئول آن باشد و همیشه حواسش به این بخش باشد.
شما در پروسه برندسازی کارفرمایی مدام باید روند فعالیت خود را بررسی کرده و پروسهها و اقدامات برندسازی کارفرماییتان را بازنگری نمایید.
سرفصلهای وبینار
برند کارفرمایی چه هست و چه نیست؟
برندسازی کارفرمایی در ایران و چگونه این پوزیشن را به عنوان یک شغل برای مسیر شغلیمان انتخاب کنیم؟
چرا روی برندکارفرمایی کار کنیم؟
برند کارفرمایی چه ارتباطی با برند شرکت دارد؟
مسیر برندسازی کارفرمایی
ارزش پیشنهادی کارفرما و مثال های آن
مخاطبین
کارشناسان منابع انسانی
کارشناسان برندینگ
مدرس: حسن قلیچ خانی ؛ متخصص برندکارفرمایی دیجیکالا
همه توضیحات ...