وبینار نگاه فرآیندمحور به بازاریابی و فروش (مدرس: علیجاه شهربانویی؛ مشاور،مدرس بازاریابی و تبلیغات )
توضیحات وبینار
کارآفرینان در شروع کسب و کار معمولا موفق هستند و میتوانند سازمان خود را با نظارت شخصی برهمه بخشها کنترل کنند. اما همین مدیران موفق، در زمان توسعه سازمان دچار بحرانهایی میشوند که گاهی این بحرانها کل سازمان را به مخاطره میاندازد.
در این سلسله وبینارها، سعی بر این دارم که نگاه مدیران را ساختارمند و آنها را در تصمیمگیری و نظارت بر سازمان در بخش بازاریابی و فروش کمک کنم.
مدرس: علیجاه شهربانویی
مشاور برندینگ، بازاریابی و تبلیغات
تاسیس کارگاه خلاقیت رادیوم
تدریس خلاقیت در تبلیغات در کارگاه عملی خلاقیت رادیوم
تدریس چندین دوره مدیریت استراتژیک برند در مدرسه کسب و کار ماهان
تدریس چندین دوره مدیریت تبلیغات در مدرسه کسب و کار ماهان
تدریس دوره اصول تبلیغ نویسی در دانشگاه شهید بهشتی
تدریس دوره کمپین نویسی تبلیغات در دانشگاه علامه طباطبائی
تدریس کارگاه اصول و مبانی مدیریت تبلیغات دانشگاه علامه طباطبائی
عضو هیات علمی و دپارتمان تبلیغات مدرسه کسب و کار بن ژیوار
تدریس تبلیغات، مدیریت برند و دیجیتال مارکتینگ
تحلیل رخدادهای تبلیغاتی ایران و جهان در روزنامه “فرصت امروز”
تحلیل و نقد تبلیغات و بازاریابی در وب سایت “کافه بازاریابی”
همکاری در تدوین استاندارد دوره های MBA و DBA برای سازمان فنی و حرفه ای کشور در مدرسه بن ژیوار
رشته مدیریت حرفه ای کسب و کار (MBA) گرایش بازاریابی و استراتژی
فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه “علم و صنعت ایران”
سرفصلهای وبینار
در جلسه نخست، به معرفی هرم تصمیمگیری میپردازیم. از نگاهی دیگر میتوان این هرم را، هرم اهداف و واسپاری اهداف نامید. در این جلسه خواهیم گفت که چگونه اهداف سازمان را در بخش بازاریابی جاری کنیم تا بهترین نتایج را بدست آوریم.
مخاطبین
این وبینار برای مدیران سازمانهای متوسط و بزرگ که در مسیر توسعه شرکت، به دنبال ایجاد راهحلهای موفقیتآمیز در بازاریابی و فروش هستند، کارایی دارد.
مدرس: علیجاه شهربانویی
مشاور، تحلیلگر و مدرس بازاریابی و تبلیغات
کارآفرینان در شروع کسب و کار معمولا موفق هستند و میتوانند سازمان خود را با نظارت شخصی برهمه بخشها کنترل کنند. اما همین مدیران موفق، در زمان توسعه سازمان دچار بحرانهایی میشوند که گاهی این بحرانها کل سازمان را به مخاطره میاندازد.
در این سلسله وبینارها، سعی بر این دارم که نگاه مدیران را ساختارمند و آنها را در تصمیمگیری و نظارت بر سازمان در بخش بازاریابی و فروش کمک کنم.
مدرس: علیجاه شهربانویی
مشاور برندینگ، بازاریابی و تبلیغات
تاسیس کارگاه خلاقیت رادیوم
تدریس خلاقیت در تبلیغات در کارگاه عملی خلاقیت رادیوم
تدریس چندین دوره مدیریت استراتژیک برند در مدرسه کسب و کار ماهان
تدریس چندین دوره مدیریت تبلیغات در مدرسه کسب و کار ماهان
تدریس دوره اصول تبلیغ نویسی در دانشگاه شهید بهشتی
تدریس دوره کمپین نویسی تبلیغات در دانشگاه علامه طباطبائی
تدریس کارگاه اصول و مبانی مدیریت تبلیغات دانشگاه علامه طباطبائی
عضو هیات علمی و دپارتمان تبلیغات مدرسه کسب و کار بن ژیوار
تدریس تبلیغات، مدیریت برند و دیجیتال مارکتینگ
تحلیل رخدادهای تبلیغاتی ایران و جهان در روزنامه “فرصت امروز”
تحلیل و نقد تبلیغات و بازاریابی در وب سایت “کافه بازاریابی”
همکاری در تدوین استاندارد دوره های MBA و DBA برای سازمان فنی و حرفه ای کشور در مدرسه بن ژیوار
رشته مدیریت حرفه ای کسب و کار (MBA) گرایش بازاریابی و استراتژی
فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه “علم و صنعت ایران”
سرفصلهای وبینار
در جلسه نخست، به معرفی هرم تصمیمگیری میپردازیم. از نگاهی دیگر میتوان این هرم را، هرم اهداف و واسپاری اهداف نامید. در این جلسه خواهیم گفت که چگونه اهداف سازمان را در بخش بازاریابی جاری کنیم تا بهترین نتایج را بدست آوریم.
مخاطبین
این وبینار برای مدیران سازمانهای متوسط و بزرگ که در مسیر توسعه شرکت، به دنبال ایجاد راهحلهای موفقیتآمیز در بازاریابی و فروش هستند، کارایی دارد.
مدرس: علیجاه شهربانویی
مشاور، تحلیلگر و مدرس بازاریابی و تبلیغات
همه توضیحات ...