آموزش رندر آرنولد برای ساخت جلوه های ویژه در 3ds Max

76 بازدید
بیشتر
FaraDars | فرادرس
FaraDars | فرادرس
آموزش رندر آرنولد Arnold Renderer برای ساخت جلوه های ویژه در 3ds Max - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) ...
آموزش رندر آرنولد Arnold Renderer برای ساخت جلوه های ویژه در 3ds Max - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/58cp

0:00:00 پیش نیازها و آشنایی با موتور رندر آرنولد
0:08:34 متریال ها

گاهی برای تصویرسازان سه بعدی سوال پیش میاد که چطور می توان از یک صحنه معماری معمولی، یک خروجی واقعیت مجازی گرفت؟ اغلب پاسخ ساده است، راهی وجود ندارد و خروجی واقعیت مجازی تنها از صحنه واقعیت مجازی دریافت می شود.

زمانی که یک رندر عادی تولید می شود در خارج از Cone های دوربین نورها و اجزای مختلفی هستند که عامل ایجاد توهم واقعی بودن تصویر سه بعدی است، درست مثل ساخت یک فیلم که در زمان فیلم برداری عوامل صحنه همگی در پشت صحنه مشغول به کار خود هستند و درصورتی که آن ها را ببینید دیگر از دنیای فیلم خارج می شوید، اما وقتی حرف از واقعیت مجازی به میان می آید دیگر پشت صحنه معنایی ندارد، هرچه در کره 360 درجه ای صحنه باشد، نمایش داده می شود و اینجاست که مشکل اصلی آغاز می شود.

برای این که بتوانیم یک خروجی واقعیت مجازی استاندارد تهیه کنیم، تنها نحوه استفاده از دوربین VR شرط نیست، بلکه مسائل مهمی چون قدرت نورپردازی، انعکاس متریال و تنظیم صحنه از اهمیت زیادی برخوردار می شوند، در این آموزش می آموزیم که چطور متریال های مختلف را توسط آرنولد تهیه کنیم و از انواع نورپردازی با آرنولد پرده برمیداریم و دریچه ای جدید را در نورپردازی باز می کنیم، در نهایت کیفیت تصاویر خروجی را تحت سلطه خودمان درمی آوریم.

آموزش رندر آرنولد Arnold Renderer برای ساخت جلوه های ویژه در 3ds Max - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/58cp

همه توضیحات ...